פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אייפון שנשבר עקב כיסוי מגן לקוי שהחברה מספקת. נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
ביג באר שבע סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה 24.10.14 רכשתי מכשיר אייפון 6 במהלך הרכישה לאחר כמה ימים קיבלתי הטבה לרכישת אביזר בשווי 120₪ רכשתי את האביזר מהחברה. (כיסוי מגן) בשווי 129 ₪ מהדגמים המפוארים של החברה לאחר זמן מה שהכיסוי ברשותי הלכתי איתו ברחוב ולפתע המכשיר התעופף מין הכיסוי התרסק ברצפה ונסדק הסדק כמו שרואים הוא במקום שאם הכיסוי הלא יעיל שלכם היה בעת הנפילה המכשיר לא היה נסדק, ניגשתי לחברה לברר ולדרוש שישאו בתוצאות ולמה מוכרים כיסויים לא אמינים כמו זה שלי.
התשובה של הנציג יחד עם המנהלת הייתה שזו לא אחריות שלנו ושלא נישא בתיקון של המכשיר ולא לקחה אותי ברצינות כלל.
אני מבקש את היתיחסותכם למקרה , אחרת אגיע אם צריך לבית המשפט שיקבע מספר הפניה שלי אליכם :467502345
תודה מראש.
סדק המסך בזבוז זמן סוג הנזק :
תיקון המסך וכיסוי מגן חדש ויעיל יותר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 04.12.14 שוחחתי עם מר סהלו והוסברו לו פני הדברים.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה