פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב תשלום מיותר נושא התלונה:
‏יום שני ‏01 ‏דצמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחודש וחצי שוחחתי עם נציגה של חברת אורנג במטרה להצטרף אליהם. הסכמתי למחיר ההצעה ונתתי את פרטי האשראי, כחלק מהעיסקה חברת אורנג הייתה צריכה לשלוח לי 2 כרטיסי sim בתאריך ומקום שקבענו(יומיים למחרת העיסקה) חברת אורנג לא עמדה בהתחייבותה וכרטיסי הsim לא הגיעו בטווח השעות שנקבע וגם לא שעתיים אחרי. באותו היום התקשרתי לחברת אורנג על מנת לבטל את העיסקה. הנציג שענה הסכים לבטל את העיסקה ופה נפרדו דרכנו.
כמובן שלא הסתמכתי על זה וביצעתי טלפון נוסף כעבור יומיים לוודא שהעיסקה בוטלה וקיבלתי תשובה חיובית.
פתאום לפני שבוע אני רואה חיוב בכרטיס אשראי על סך 128.14 ש"ח, מייד לאחר המקרה התקשרתי לוודא מדוע קרה והנציגה בשם אביגיל אמרה שזו טעות ושאקבל זיכוי. עד היום קיבלתי זיכוי חלקי ולא כל הסכום.
המשכתי שוב להתקשר לקבל את שאר הזיכוי ושוב הנציגים אומר שאקבל אך לא קורה דבר.
כמובן שלא בוצע חיבור לרשת ולא הגיעו אלי הsim בשום שלב.
כספי סוג הנזק :
החזרת הסכום המלא + פיצוי כספי על גניבה מכרטיס אשראי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יובל פריאל - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.

ביום 29122014 שוחחנו עם מר קימחי והוסברו לו פני הדברים.

בברכה,
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה