פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אורנג' החריו לי מכשיר נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
קניתי נוט 4 מתקדם לפני כחודש
המכשיר הינו מכשיר תקול עם בעיות קליטה וניתוקים אפילו הנציג ראה זאת בתוכנה ואמר שזו לא כמות ניתוקים שיגרתית, איכות השיחה ירודה ובצילום וידאו לא נשמע קול אלא זמזום חזק כמו רעש של מכונת גילוח

לאחר חודש שאמרו לי ללכת עם כיסוי בלי כיסוי עם מכסה סוללה בלי מכסה סוללה עדכנו את המכשיר ופתחו את המכשיר במעבדה המכשיר הוחלף במכשיר מחודש לדבריהם לפנים משורת הדין
קיבלתי בתמורה מכשיר שרוט עם ציפוי מקולף, מכשיר בלוי
המכשיר שלי היה מכשיר חדש ללא שריטות ושמור בקנאות וזה אפילו מתועד אצלם במערכת כ דרשתי זאת מנציג המכירות
אורנג' מתעקשים שאני אמור לקחת את המכשיר הבלוי ואפילו דורשים את המכשיר החלופי בחזרה. ביקשתי שיחזירו את המכשיר שלי לתיקון על חשבוני במעבדה פרטית והם מסרבים בכל תוקף להחזיר אותו
גם פניות הציבור וגם המוקד באשדוד סרבו להחזיר לי את המכשיר המקורי שלי!!!!
כמובן שאת המכשיר הבלוי סרבתי לקחת מהמוקד
כעת לאחר הבלאגן והלחץ שהכניסו אותי בזבוז הזמן והכסף שגרמו לי אני דורש מכשיר חדש, לא מחודש לא הספקתי להנות ממכשיר באם לא ניתן לנפק לי מכשיר חדש ולא תקול אני דורש ביטול עסקה
לא מכשיר מחודש ובלוי כמו שניסו לדחוף לי כנראה שמישהו במעבדה חמד את המכשיר השמור שלי
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול עסקה או מכשיר חדש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.

ביום 14.01.2015 שוחחנו עם מר להב והוסברו לו פני הדברים.

בברכה,
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה