פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הונאה, שיטת מצליח ושירות לקוחות לקוי נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏18 ‏ינואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב:
ברצוני להתלונן על חברת אורנג' – מזה מספר שנים הנני מבצע תהליך ניתוק זיקה (זיכוי כספי בגין מכשיר שלא נרכש מהם) בהתאם לחוק שהיה קיים עד לשנת 2014. התהליך ידוע לי וברור לי מאוד ולכן תלונתי זו.

באמצע שנת 2013 רכשתי מכשיר מסוג נקסוס 4 וניגשתי לסניף אורנג ועדכנתי אותו בחשבוני עם קבלת הקנייה תחת החשבון שלי לשם זיכויים – 36 זיכויים חודשיים של כ 65 ₪. אשר אמורים להימשך עד לאמצע 2016.

(החוק בינתיים בוטל ואי אפשר לרשום מכשירים חדשים אך מי שכבר רשום אמור לזכות בכל התקופה.)
וזו הסיבה שלא שיניתי מסלול לזול יותר כי שינוי מסלול יבטל את הזיכוי ולא היה לי כדאי.

באמצע שנת 2014 קיבלתי מכתב שניתוק הזיקה עומד להסתיים בסוף השנה (בחשבון פשוט זה שנה לפני התאריך הנכון) מיד פניתי אליהם במספר פניות ושוב "הזכרתי" להם על הקבלה ועל הרישום ל 3 שנים..

מי שטיפל אז בנושא אכן אמר שהוא רואה ותיקן את הטעות ושהתאריכים סודרו ושהקבלה מעודכנת ונכונה.ושהזיכויים יימשכו כסדרם עד 2016. הוא אף נתן לי מס' פניה 468275313 ע"מ שאם תצוץ בעיה אז שיפנו לרישום ויבינו שזה תוקן וטופל.

לא כך היה, להפתעתי החל מחודש דצמבר 2014 ואילך כ"מצופה", ניתוק הזיקה הסתיים מבחינתם (שנה לפני התאריך ) והזיכויים פסקו וחויבתי על סכומים גבוהים ולא נכונים.

שוב פניתי לאורנג' תוך התמודדות עם זמני המתנה של עשרות דקות, תוך שיטוח סיפורים ושושלת החשבונית מ 2013 למול אוזניהן האטומות של נציגות השירות אשר לא עשו מאומה וחזרו בפני על אותה מנגינה שהניתוק זיקה הסתיים.


לא עזרו כל בקשותי לדבר אם מנהל או אחראי שהבטיח שיחזור אלי תוך מספר שעות, עברו ימים וללא תשובה!!

אף נציג לא חזר אלי, אף מנהל לא התייחס לבקשותיי ונדמה שברצונם רק להתיש ולעשוק את הלקוח.

פעמיים דיברתי עם נציגה בשם אושרית שדיברה הרבה משפטים לא מובנים . היא ראתה את תאריך מסירת החשבונית (2013) אך לא ידעה להסביר כיצד שלוש שנות זיכוי הופכות לשנתיים – שאלה פשוטה שעדיין לא קיבלתי תשובה.

מדבריה נשמע כאילו תיקנו לי את התאריכים לפנים משורת הדין, רק לחצי שנה אקסטרה ולא לכל התקופה..אינני רוצה מתנות מהם! רק את מה שמגיע לי עפ"י החוק ושלא יעבדו עלי.
נכון לכתיבת מכתבי זה, שום גורם לא חזר אלי כמו שהובטח, עדייו אין לי זיכוי וחברת אורנג' תמשיך לא לשלם לי את הזיכוי עפ"י חוק.

אנא טיפולכם למול אטימותה של חברת אורנג'
תומר ***

כספי סוג הנזק :
החזר על חשבוניות אחרונות וזיכוי עד למאי 2016 פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.
ביום 29.01.15 שוחחתי עם מר בוקובזה והנושא טופל.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה