פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מתן מענה נאות לתקלת שירות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מנוי זה זמן ממושך בשירות של רשת אורנג' המאפשר במסגרת חבילה - הורדת 50 קבצי שירים מאתר אורנג' למחשב הפרטי ב-30 ש"ח לחודש, כאשר בכל תחילת חודש מתאפס המונה מחדש.
בחודש ינואר השנה ניסיתי מספר פעמים להשתמש בשירות אך קיבלתי הודעת שגיאה : "ארעה תקלה זמנית, אנא נסה שנית מאוחר יותר". לאחר שראיתי כי התקלה חוזרת שוב ושוב, פניתי לחברת אורנג' ב-25.1 לדווח על הבעיה. ענתה לי מוקדנית (למיטב זכרוני, שמה שיראל) שדבר ראשון - מבלי לשאול אותי בדבר - ניסתה לבטל ולהוסיף מחדש את החבילה לחשבוני. זה לא פתר את הבעיה ונאמר לי שיחזרו אלי תוך יום-יומיים. לאחר שגם הם חלפו, פניתי שנית - שוב הסברתי את הבעיה מחדש ושוב הובטח לי שייצרו עימי קשר למחרת. שוב זה לא קרה ונאלצתי להתקשר אליהם פעם נוספת, תוך המתנה ארוכה על הקו לנציג שירות בכל פנייה. לבסוף ענתה נציגת שירות שאמרה שזו בעיה טכנית ושהצוות הטכני ייצור עימי קשר תוך מספר שעות ואכן, קיבלתי שיחה מנציגת שירות טכני - אך לפני שהספקתי לקבל ממנה תשובה ברורה, נותקה בפניי השיחה. למרות שבידם מספר הטלפון שלי ולי אין דרך מובטחת לתפוס לשיחה מחדש את אותה נציגת שירות - היא לא טרחה לחזור אלי ושוב - נאלצתי לעבור את מסלול ההמתנה הטלפונית ולהסביר את הנושא מחדש לנציג שירות. הפעם הובטח שהתקלה בתיקון וכי יחזרו אלי במהרה.
מאז עבר כשבוע וחצי ולא שמעתי דבר מהחברה.
על כן, התקשרתי היום שוב לחברה ועדכנתי את נציג השירות בפרטים. לאחר המתנה, הפתיע נציג השירות ואמר כי בוטלה החבילה הזו ואינה זמינה יותר. הוא אמר שאקבל החזר בגין התשלום עליה לחודש ינואר וחודש פברואר.

מוזרים לי הדברים שכן אם החבילה אכן בוטלה ולא קיימת זה חודשים, כיצד זה שאף נציג אחר לא ידע על כך? מדוע לא יודעו לקוחות המנויים לשירות? מדוע החבילה עדיין מפורסמת כזמינה באתר האינטרנטי של החברה? כיצד הנציגה הראשונה הצליחה לבטל ולהוסיף מחדש את אותה חבילה שלכאורה לא מוצעת יותר? ומדוע אני שומע על כך רק לאחר שאני שוב ושוב מבזבז את זמני בנסיון ליצור קשר עם החברה במקום שיקיימו את הבטחתם וייצרו קשר איתי, הלקוח, שנאלץ לעבור טרטורים בלי סוף על מנת לפתור בעיה בשירות שהם אמורים לספק לי?

כעת אני לא יודע עד כמה דברי הנציג מהימנים ואני כעוס על שבזבזתי זמן רב בנסיונות לפתור את הבעיה מול נציגי השירות, אשר רק סיפקו לי הבטחות שווא וטרטרו אותי מנציג אחד לשני ופונה אליכם על מנת להעלות את הסוגיה ולשתף בחוויה הלא סבירה שעברתי כלקוח החברה.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יובל פריאל - פניות הציבור orange שם ותפקיד:
תודה על פנייתכם.

ביום 23.02.2015 שוחחנו עם מר זעירי והוסברו לו פני הדברים.

בברכה,
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה