פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע של שרות הלקוחות+"טעויות חוזרות ונשנות בחשבונית התשלום נושא התלונה:
בוטראשוילי פיני שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום, כמעט בכל חודש שנסגר ומגיעה אליי חשבונית של אורנג הבייתה אני בודק אותה בעיון רב כי אני יודע עם מי יש לי עסק. כמעט בכל חודש אני מוצא טעויות בחשבונית לחובתי ולעולם לא לזכותי. וכאשר אני מתקשר כדי שיעזרו לי בשרות לקוחות מתייחסים אלי בזלזול ובחוסר סבלנות משווע. כמעט בכל חודש אני צריך לריב איתם על הטעויות האלו. ונמאס לי כבר לרדוף אחריהם. אני יוצא מכל שיחת טלפון כזו עם הרגשה שגונבים ממני. זה לא אמור להיות כך , תקנו אותי אם אני טועה. אם הייתי יכול הייתי עוזב את אורנג' מזמן
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר בוטראשוילי, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה