פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מרמה חמורה נושא התלונה:
גל רותם שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני כחצי שנה נכנסתי למשפחת אורנג' בהסכם של כימיקלים לישראל , קניתי 4 מנויים ושני מכשירים אחד מהם איפון 5s חדש ( כנראה שלא תמשיכו לקרוא ) בחברת אורנג' הגדולה בשבוע האחרון המכשיר נכנס לתיקון ראשון ויחיד במעבדה של אורנג' ,אחרי בדיקה במעבדה מתברר שחסרה מדבקת קורוזיה וישנם חלקים לא מקוריים במכשיר . מאשימים אותי שהמכשיר נפתח ונבדק במעבדה פרטית ולא מוכנים לתקן לי אותו רק אם אשלם 400₪ יתנו לי מכשיר מחודש , למה לי לשלם משהו שיש עדיין אחריות יצרן ולאט עברה עוד שנה מהרכישה . אני מוכן ללכת לפוליגרף שהמכשיר לא נבדק באף מעבדה אחרת חוץ מאורנג' .
המכשיר עדיין נמצא באחרות יצרן אבל מכיוון שאורנג' טוענים שהחלקים לא מקוריים אין אחריות .
אני ממליץ לכל מי שרכש מכשיר בחברת אורנג' לוודא שהוא מקורי ושלא עבדו עליכם .
כספי סוג הנזק :
החלפה של המכשיר למכשיר חדש חדש חדש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
דיאנה שיריזלי - מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
ביום 15032015 שוחחנו עם הלקוח והוסברו לו פני הדברים תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה