פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצרים אלקטרוניים תחת הבטחה כי יינתנו בחינם נושא התלונה:
פריווה משה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אל: חברת אונג'-מחלקת שרות לקוחות 13 מרס 2015

שלום רב

הנדון:הונאה ומעילה באימון
רקע
1.משפחת ****** ,הינה לקוח של חברתכם למעלה מ-12 שנים.
2.במהלך השנים,התרחבה ההתקשרות מולכם,עד להיקף של 5 מינויים.
3.בשנים האחרונות,עם השינויים בשוק התקשורת,הוצפנו,כמו שאר הלקוחות בתחום,באין סוף פניות מחברות מתחרות ,בניסיון לפתות אותנו לעבור אליהן.שמרנו אמונים,לאורנג',גם כאשר המסלולים שהוצעו לנו על ידי מתחריכם,הצביעו על יתרון כספי משמעותי.

אירוע ההונאה ומעילה באימון
4.לפני כחודשיים,פנתה נציגה שלכם ,לאם המשפחה יהודית,בהצעה :"לעבור למסלול משופר ולזכות בהטבות בדמות מצלמות וטאבלט ללא כל תמורה".
5.מכיוון שההצעה נראתה "טובה מידי כדי להיות מציאותית",דחתה יהודית את ההצעה.
6. ב-5 בינואר השנה(מספר ימים לאחר הפניה הראשונה),פנתה פעם נוספת,נציגה שלכם,שהזדהתה בשם "חיה" (לא ברור אם זו הנציגה מהפניה הקודמת),וחזרה על ההצעה למסלול משופר מלווה "במתנות,ללא כל חיוב".
7.מכיוון שהנושא נראה לא סביר,שאלה יהודית את הנציגה : "היכן כאן הקטצ' ? ".
8."חיה " חזרה והדגישה שאין כאן כל "קטצ' וההטבות ניתנות חינם,והמתנות ישלחו על ידי שליח.
9.יהודית,אישרה קבלת ההטבות,בדגש שאין כל תשלום בגינן.
10.לאחר מספר ימים,הגיע שליח עם 2 מצלמות קטנות וטאבלט ,כולם מתוצרת סמסונג.
11.מיום קבלת המכשירים,הם נותרו בביתנו,באריזתם המקורית וללא כל שימוש.
12.ביום שישי,13 מרס ,בשעות הבוקר,קראנו בעיתון "ידיעות אחרונות" במדור ממון,כתבה על תלונה של לקוחה שלכם שנפלה קורבן לתהליך דומה להפליא למתואר מעלה,ובסיומו נמצאה משלמת 2000 ₪ עבור טאבלט שקבלה מכם "במתנה".
13.קריאת הכתבה ,הקפיצה אותנו לבדוק את חשבון אורנג' האחרון.ולתדהמתנו,גילינו חיובים על המכשירים שניתנו לנו "במתנה".
14.בדיקת הנושא לפרטים מעלה הנתונים הבאים:
א.עבור 2 מצלמות סמסונג WB-50 ,חויבנו בסך 3016 ₪ (36 תשלומים בסך 83.8 ₪ כל אחד)
ב.עבור טאבלט סמסונג GALAXY-TAB 4 7" ,חויבנו בסך 1796 ₪ (36 תשלומים בסך 49.9 ₪ כל אחד)
15.תחושת העלבון,האכזבה והכעס מגילוי זה קשים להמחשה.
16.על מנת לחדד את גודל תחושת ההונאה ,רדיפת הבצע ואובדן הדרך של חברתכם נציג בפניכם נתונים משלימים:
מבדיקה מהירה באינטרנט (ללא כל מאמץ וללא חקר שווקים) עלו הממצאים הבאים:

א. מצלמה מהדגם נ"ל ניתן לרכוש בארץ ללא כל מאמץ בסכום הנע בין 600 ל-700 ₪ ליחידה,כאשר ,אורנג' מחייבת בסכום של למעלה מ-1500ש"ח ליחידה.דהיינו גזל של 200-250% (עבור"מתנה", "הטבה")
ב. טאבלט מהדגם הנ"ל,ניתן לרכוש בארץ ,בסכום הנע בין 800 ל1300 ₪ ,כאשר אורנג' חייבה אותנו בסכום שלכ- 1800 ₪.כלומר גזל של 225%-38%, ( "מתנה", "הטבה").

מסקנות
1. מסיבות שאנו לא מצליחים לעלות על הדעת,אורנג' בחרה לפגוע בלקוחות וותיקים ונאמנים,
ולהונות אותם בכך שהציגה מצג שווא של "הטבה"\ "מתנה".
2.לעשות מעשה גזל בכך שחייבה בסכומים הגבוהים במאות אחוזים ממחיר מכשירים אילו,הזמין לכל דורש.

התוצאות
1. הורינו לחברת האשראי לעצור את כל התשלומים לאורנג',עד לחזרת מלוא התשלומים שניגבו עבור "המתנות".
2. את התשלום עבור מכשיר הגלקסי 4 שרכשנו,נבצע ללא קשר לאמור לעיל,באופן שיסוכם איתכם בהמשך.
3. החלנו בבדיקה למעבר לספק שירות אחר,ללא קשר לעלות השירות,אלא על בסיס התחושה הקשה שמעלתם באמון שנתנו בכם בני המשפחה במשך שנים רבות,
ובשל התחושה שיש כאן מקרה של חוסר תום לב מלווה בחמדנות .
4. המכשירים נמצאים באריזתם המקורית,שמעולם לא נפתחו,ויועברו לנציג שלכם בדרך שתסוכם ביננו.
5. לאור התחושה ,שנתמכת בכתבה בידיעות,שאין אנו לבד באירוע מצער זה,אנו שוקלים להעביר פניותינו זו לרשויות האמונות לטפל באירועים מסוג זה.
6. פעולתנו בעתיד, יגזרו מהאופן בו תטפל אורנג' בפנייתנו זו,וכן מהעמדה בה תציג החברה לגבי
התנהלותה לגבי כלל ציבור לקוחותיה בהקשר של "מבצע ההטבות המדובר".

לסיכום

ניסיון החיים מראה שקשה מאוד ליצור אמון בקרב לקוחות,ובמחי יד אמון זה נעלם.
אנו תקווה שהנהלת אורנג', תדע לבחון את האירוע במובן הרחב שלו,תוך הסתכלות על היבטים של:
תרבות עסקית,יושרה וסולם ערכים לו אנו מחויבים כבני אדם.

בכבוד רב
משפחת *****:יהודית,משה,נועה .מאיה ואיילת(כולנו לקוחות שלכם נכון להבוקר)

054-***-7765
כספי סוג הנזק :
החזר כספי, פיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,

שוחחנו עם מר פריווה ביום 29032015 והוסברו לו פני הדברים.

בברכה
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה