פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קו בטעות נציגים במקום העברת בעלות נושא התלונה:
‏יום שני ‏09 ‏פברואר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
מוקד טלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב . שמי **** יובל , ואני פונה ומלין בעקבות קו ביתי נייח מספר : 0747023000 על שם נ***** ,קרובת משפחה . לפני מעל לחודש פנינו דרך מוקד טלפוני לביצוע העברת בעלות על שמי ,עם כרטיס אשראי שלי (שכבר היה במערכת הרבה שנים ). כיון שלא יכולנו עקב בעיות רפואיות של נופר ,לגשת למרכז שירות לביצוע הפעולה . לאחר שנופר סיפקה לי את הטפסים דרך מייל ופקס ושהיה ברשותי מהמוקד על יפוי כח לביצוע הפעולה , שלחתי את הבקשה ל 3 פקסים שונים ו 5 כתובות מיילים שנמסרו לי פעם אחר פעם בטעויות נציג/ה כל פעם לכתובת אחרת עד שהתקבל .לאחר שלקחתי 4 ימי חופש מהעבודה להסדיר את כלל הנושא טלפוני , אני כיום עדיין בכתיבת מסמך זה בסחבת מול חברת אורנג מעל חודש ימים בלי שהקו עבר על שמי , ולא רק שלא עבר על שמי , בשיחה אחרונה מול נציג שירות - *5474 נאמר שהנושא עדיין בתהליך והקו מנותק , ויחזור אליי . נכון למכתב זה , אני כבר בסביבות 17 טלפונים יזומים שלי למוקד , ללא שיחת טלפון אחת ולא אחת ,מהמוקד טלפוני אורנג' לשם עדכון מינימלי למצב הקו !! .. אני צריך תשובות בהקדם מה עליי לעשות ואיך הקו מוקם מיידי על שמי , במקביל אצטרך לבדוק שלא לפעול תחת ערכאות משפטיות כנגד החברה . יש פה נזק עצום מבחינת ימי חופש שלקחתי כעצמאי לטרטורים אינסופיים בלי תשובות הגיוניות ובלי שום תשובה למצב הקמת הקו . נא לחזור אליי בהקדם לשם הגעה מיידית לפתרון / הקמת הקו / וזיכוי עוגמת נפש בלתי יאומן שמהלך פה .
בתודה מראש ,
עוגמת נפש סוג הנזק :
הקמת קו דחוף על שמי + פיצוי מחייב פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
שני צדקה - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוח ביום 24032015 והוסברו לו פני הדברים. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה