פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קבלת חשבונית< נושא התלונה:
אושומירסקי גלינה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לא קיבלתי חשבונית של חודש מרץ.
מאז אני מתקשרת לחברת אורנג' כדי שישלחו לי את החשבונית.
התקשרתי לפחות פעמיים עד שהנציגה אמרה לי שהיא תדאג לי אישית ותיצור איתי קשר אחרי שבוע מה שלא קרה ואני זאת שיצרתי קשר שוב עם שרות לקוחות
ושוב ונאמר לי שהיתה טעות מסויימת והיה מסומן "וי " במקום לא נכון. לאחר מכן שוב אחרי שלא קיבלתי את החשבונית יצרתי איתם קשר ועכשיו נאמר לי שישלחו לי את החשבונית בדואר רשום.
בנתיים אחרי כל השיחות משום מה כל נציג שרות שלהם אומר לי שרשומות רק שלוש פניות ממני מה שלא ייתכן כי אני מתקשרת לפחות פעמיים בחודש.
כמו כן הפיצוי היחיד שחשבו להציע לי הוא שליחת 30 הודעות חינם.
אני מעוניינת שהעיניין יטופל מכייון שכמו כל צרכנית זכותי המלאה לקבל חשבונית בזמן ולא לרדוף אחרי חברת אורנג' כדי שיעשו לי "טובה אישית" וישלחו את
החשבונית.
עוגמת נפש סוג הנזק :
קבלת החשבונית ופיצוי הולם יותר משליחת 30 הודעות חי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת אושומירסקי, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתה. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה