פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ניתוק קו ללא רשותי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ניתקתם לי את קו הטלפון שלי ללא סיבה כלשהיא וללא הודעה ! באם הקו שלי לא יפתח בשעה הקרוב אשלח מכתב תביעה חריף מאוד אליכם ועם העתק למשרד התקשורת על הזילזול התוקפנות שלכם כלפיי . ביום חמישי בשעה 16:00 בערך גיליתי שאני לא יכול להתקשר או לקבל שיחות ללא הודעה מכם או התראה ולאחר 4 ימים שאני מנסה תשיג אותך וגם הייתי במוקד שירות בפ"ת ולא קיבלתי עזרה כלשהיא ופתאום אתם ממציאים חוב שלא היה ולא נברא כי אני משלם בזמן כמו שעון שוויצרי!
יש לי אחיין שמאושפז בטיפול נמרץ בבית החולים שניידר ואתם אין לכם לב ואין קצת חמלה קצת אנושיות בכם את חברה של קניבלים אוהבי כסף ורק כסף לא רואים בן אדם לא נותנים שירות מינימלי ללקוח שנמצא בשעת צרה ואגב עד ליום חמישי למרות שהיו בעיות פה ושם אכן אבל תמיד הייתי נאמן לכם מיום שקיבל טלפון מהוריי ואתם פגעתם בי נפשית עוגמת נפש שאף פעם לא אוכל לאכל לאחד ואחד מכם בחרת פרטנר את חברת שרואה כסף ולא לקוח אתם חברה שרואה את הלקוח שרוול כלכלי ולא הלקוח שצריך לקבל שירות ואני שמח מאוד שאורנג העולמית מנתקת מכם מגע כי אתם חברה שלא ראויה לשרת לקוח אתם חברה של בריונים אני פונה למשרד התקשורת בכל בקשה לטפל בחברת פרטנר הבריונית חברה עברינית בשירות החוק!
עוגמת נפש סוג הנזק :
שתנתקו את עצמכם ממני פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
שוחחנו עם הלקוח ביום 08072015 והוסברו לו פני הדברים. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה