פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על פרטנר נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום אתם חייבים לעזור לי ובהקדם עד ה 18 ל7 בבקשה רבה ,כך ,התלונה שלי על אורנג פרטנר אני לקוח שלהם ומשלם מסלול 38 שח לחודש דיברו איתי טלפונית שאני יוכל להוסיף 11 שח דהיינו לשלם 49 שח ולקבל גם מכשיר וגם מסלול במחיר הנ"ל הסכמנו וסגרנו אך עכשיו תשמעו משהו הזוי וגניבה עושק ונבלה הגיע לי חשבונית על סכום הזוי של 202 שח 100 שח על שליח 20 שח מעבר תכניות 60 שח תכנית ועוד השד יודע מה איך הגיעו לסכום ההזוי הנ"ל אנא עיזרו לי בעניין תודה רבה רבה משה

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מירי אברהם - מחלקת פניות הציבור שם ותפקיד:
שלום רב,

ביום 15072015 שוחחנו עם הלקוח והוסברו לו פני הדברים
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה