פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה מרחוב בתשלומים בכרטיס אשראי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
ראש העין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתחילת יוני 2015 קיבלתי הצעה טלפונית מחברת אורנ'ג פרטנר לשידרוג נתב סלולרי .העסקה הייתה ל 36 חודשים בתשלומי אשראי. במשך חודש ניסיתי גם בסיוע מרכז התמיכה של אורנג' פרטנר להתקין ולהגדיר הנתב במחשב שלי אך ללא הצלחה. הופנתי למחלקה שמטפלת בהגדרות נתבים. מחלקה מיוחדת!!! - הסיוע ניתן אך ורק בצ'ט!!! אי אפשר ליצור קשר טלפוני!!! וכך במשך 40 דקות מתסכלות ומייאשות אני מתכתבת עם טכנאי בצ'ט שמסביר מה עליי לעשות ואני כותבת לו מה מופיע לי על המסך וככה אחרי 40 דקות של "שיח חרשים" נואשתי וכתבתי כי דיי!!!! לא מצליחה לעשות דבר כבר חודש, לא ייתכן שזה המקסימום שאני כלקוחה מקבלת עבור מוצר שלא ניתן לי במתנה אלא נרכש במיטב כספי. ב- 26.7.15 בשעה 9:15 בבוקר לערך התקשרתי לשירות הלקוחות של אורנג' פרטנר וביקשתי להפסיק ההתקשרות. הוצע לי להגיע לנקודות החברה הפרוסות בארץ ושם יבוצע החיבור. כאם עובדת לשלושה ילדים, מטופלת בשני הורים סיעודיים ובשני הורי בעלי גם הם סיעודיים הבהרתי כי ההצעה המפתה לאישה כמוני שהזמן ה "פנוי " שלה הוא "רב" איננה מסייעת. היא אפילו לעג לרש !!! הובהר לי על ידי הנציגה שאין בעיה כי התחייבות זה מושג שכבר לא קיים והיא מבטלת את ההתקשרות. בנוסף, פניתי לחברת האשראי והסברתי את הבקשה לביטול ההתקשרות. גם חברת האשראי הסכימה מיד וביטלה העסקה. היום , 27.7.15 בשעה 14:00 לערך התקשרה נציגת פרטנר והודיעה כי מאחר וביטלתי על "דעת עצמי" (ברור שכך, אני ה "לא מקבלת שירות" ואני המשלמת) בלי לבקש !!! את ההתקשרות , אני חייבת לשלם את מלוא העיסקה ולא יחלו נגדי הליכים משפטיים. התרעמתי על האיום והבהרתי כי לפנים משורת הדין אני מוכנה לשלם את החלק היחסי בעיסקה אך לא מעבר לכך. נדחתי על הסף - כל העיסקה במלואה - 1231.92 אגורות הנתב וחבילת הגלישה החודשי - 61.36 ₪ לחודש.
האם ייתכן דבר שכזה???? האם לא עברו "שנות דור" מאז מהפכת התיקשורת בארץ ושוב אני נדרשת למלחמה בגוף שמתעלם מהחוק? מההיגיון? מההגינות? מההוגנות???
אני מבקשת התערבותכם במהרה .
עלבון ועוכמת נפש סוג הנזק :
הסכמתי לשלם את החלק היחסי אך הדרשיה לשלם את מלוא העיסקה שממנה לא נהנתי היא חצופה ומקוממת - 3400ש"ח פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
שני צדקה מנהלת במחלקת פניות הציבור של חברתנו שם ותפקיד:
שלום רב,
ביום 30072015 שוחחנו עם גב' אברמוביץ והוסברו לה פני הדברים. בשיחתנו אשרה גב' אברמוביץ כי טופלה לשביעות רצונה.
תודה.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה