פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב פי3 מהחבילות נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏אוגוסט ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני לקוחת אורנג' משנת 2002. אני מחזיקה 4 קווים + אינטרנט ביתי מאורנג'.
אני לקוחה קבועה כי איני אוהבת לעבור מחברה לחברה ולסדר הכל מחדש . ( ממש לא רוצה לקבל חיוב משתי חברות במקביל , רק בגלל שספק הקודם עוד לא קלט את כל הנתונים או שכח לנתק אותי). פשוט לא נעים . הקפדתי על זה שהחיובים שלי לא יעברו מעל 350 ש"ח .
בחודש יולי ( 06/07/2015),פתאום , בלי שום סיבה ידוע לי ,הייתי מחיובת ב886.36 ש"ח. התקשרתי לפרטנר וקיבלתי תשובה שחויבו אותי על "גלישה לא מאושרת" . אני לא כל כך הבנתי את התשובה. איך אפשר לגלוש ללא אישור? אני משלמת בתוך 4 חבילות גלישה , אפילו על מכשיר הישן שלי שלא היתה בו אפשרות לגלישת אנטרנט , הייתי מחוייבת עליה בלי להשתמש. העניין עלה לבירור ואחרי שהתקשרתי עוד פעם ב28/07/2015 קיבלתי זיכוי לכרטיס אשראי. אבל .... ב05/08/2015 חויבו אותי שוב ל906.51 ש"ח .
היום , בתאריך 09/08/2015 לאחר שראיתי את מצב חושבוני שוב ( וקיבלתי שוק) התקשרתי לפרטנר. השארתי פניה שלי "לתור". חזרה אלי נציגת שרות עם מבטא ערבי חזק מאוד מה שהקשה מאוד על הבנה בין שנינו כי גם אצלי שפאת אם זה לא עיברית, זה קטסטרופה וחבל מאוד כי הבחורה הייתה תכלס בסדר והיא לא אשמה שקשה לי לדבר איתה .
התחלתי לספר שוב על חיוב לא נורמלי והיא התחילה לספר על זה שלא היא טיפלה בפניה הקודמת שלי וכו'. אני לא רוצה לשמוע על זה שמי טיפל ואיך טיפל . העובדה שהייתי מחוייבת פעמיים על סכום פי שלוש מהתשלומים הרגילים שלי. ויש מצב שאחרי זה אני אשלם עוד כנס על הוראת קבע הבאה שכבר אין עליה כיסוי באשראי שלי , כי פרטנר החליט שיכול להשטלת על חשבון שלי ואני עוד אחכה בסבלונות עד סוף בירור נוסף ואולי אזכה בזיכוי.
על מנת למנועה בעיות אלה לי ולנציגה המסכנה, ביקשתי לעלות מולי בשיחה את אחד המנהלים, קיבלתי תשובה שיחזרו אלי היום עד 18:45.
לדעתי זה אינו צודק שלא נתנו לי לדבר מיד עם מנהל אחרי כל התרתור ועוגמת הנפש שעברתי שזה תלונה נפרדת משל עצמה.
בבקשה לבדוק ולטפל למה אני מחוייבת על גלישה ומה זאת אומרת גלישה לא מאושרת , למיתב הבנתי יש לי גלישה ללא הגבלה וכאשר אני עוברת את החבילה שלי אז האינטרנט שלי פשוט מתחיל להעית...
מה שונה הפעם ולמה ישנו שוב חיוג אחרי "שטיפלו " כבר וזיכו ??? ולמה במוקד רוסית המתנה קטסטרופליט ועם אני כבר מתפשרת ומחייגת למוקד בעיברית אז אני מקבלת נציגה שלא יכולה לספק לי תשובות ראיות בעיברית בסיסית???
מודה מראש

עוגמת נפש, כספי , בזבוז זמן סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
שני צדקה מנהלת שם ותפקיד:
שלום רב,

ביום 12082015 שוחחה הלקוחה עם מוקד שירות הלקוחות של חברתנו וניתן מענה מלא לפנייתה.

בברכה
מחלקת פניות הציבור.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה