פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב יתר מהמוסכם עם החברה נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום 5.5.2015 הצטרפתי לחברת אורג' במסגרת מבצע של ארבעה קווים סלולרים וקו ביתי כולל אינטרנט.סוכם על מחיר של 219 ש"ח לחודש כולל תוספת על טלפון נוסף ברכב.בפועל החברה מחייבת אותי על סך 276 ש"ח .
למרות כעשר שיחות עם נציגי החברה במהלך התקופה והבטחות לתקן את המעוות , קיבלתי הודעה מחברת האשראי כי גם בחיוב בחודש ספטמבר יחייבו אותי על 276 ש"ח.
כספי סוג הנזק :
החזרת תשלומי היתר לעידכון המערכת שלהם על הסכום שסוכם. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
שני צדקה רפרנטית רגולציה שם ותפקיד:
שלום רב,

במענה לפנייתם ומבדיקה שערכתי עולה כי ביום 25082015 שוחח הלקוח עפ חברתנו בנושא האמור וטופל באופן מלא.

בברכה,
מחלקת פניות הציבור
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה