פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביקשתי לפני מעל שבועיים לנייד קו לביג טוק עדיין לא בוצע נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביקשתי מ9.8.15 לנייד את הקו שלי 054****** לביג טוק עדיין לא בוצע הייתי פעמיים במרכזי שירות והתקשרתי למוקד טלפוני כמו כן נציג פניות ציבור של אורנג הבטיח שהקו ינוייד תוך יום אך עד לרגע זה לא בוצע
כספי סוג הנזק :
טיפול מיידי וזיכוי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
שני צדקה רפרנטית רגולציה שם ותפקיד:
שלום רב,

בהמשך לפנייתכם, אבקש לאשר כי ביום 30082015 טופלה פנייתה של גב' ניסים באופן מלא.

בברכה,
מחלקת פניות הציבור
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה