פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי תוכנית נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
בילו סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
יש לנו 7 קווי טלפון באורנג. ביצענו שדרוג לעסקה שהייתה קיימת עם החברה דרג דיל שיש להם עם חבר. היה לנו אייפד שקיבלנו "מתנה" מאורנג. אחרי ששינו את התוכנית שיחות/הודעות/גלישה התחילו להגיע חיובים על האייפד בלי שנאמר לנו כאשר עברנו מסלול שנצטרך לשלם על האייפד. היינו בודקים אופציות להחזיר את המכשיר. או לא לוקחים אותו מהתחלה.
הפסקת התשלומים על האייפד או החזרתו פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
שני צדקה - רפרנטית גופים ציבוריים שם ותפקיד:
שלום רב,

בהמשך לפנייתכם , ביום 11102015 שוחחנו עם גב' אלה נוה וניתן מענה לפנייתה.

בברכה
מחלקת פניות הציבור
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה