|
|
|
|
|
|
שינוי תוכנית |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
בילו סנטר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
יש לנו 7 קווי טלפון באורנג. ביצענו שדרוג לעסקה שהייתה קיימת עם החברה דרג דיל שיש להם עם חבר. היה לנו אייפד שקיבלנו "מתנה" מאורנג. אחרי ששינו את התוכנית שיחות/הודעות/גלישה התחילו להגיע חיובים על האייפד בלי שנאמר לנו כאשר עברנו מסלול שנצטרך לשלם על האייפד. היינו בודקים אופציות להחזיר את המכשיר. או לא לוקחים אותו מהתחלה.
|
הפסקת התשלומים על האייפד או החזרתו |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
שני צדקה - רפרנטית גופים ציבוריים |
שם ותפקיד: |
שלום רב,
בהמשך לפנייתכם , ביום 11102015 שוחחנו עם גב' אלה נוה וניתן מענה לפנייתה.
בברכה
מחלקת פניות הציבור |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|