אי שינוי תוכנית |
נושא התלונה: |
יום רביעי 15 אוקטובר 2014 |
תאריך האירוע: |
אזור חיפה |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
ב 10/14 הוצעה לי תוכנית ע"י מר ברק דן שהציג עצמו כסוכן של אורנג' (של החברה עצמה)
ובתוכנית 19.90 לחודש. ללא הגבלה למשך 3 שנים. ומכשיר נוקיה 208 במחיר 599 ₪ ב 12 תשלומים. כמו כן הבטיח שלא יעלה המשלוח דמי שליחות. עד כאן המילים היפות של ברק דן.
כשמשום מה לא החליפו לי את התוכנית מאז שדברנו, ונגבו ממני דמי שליחות בסך 44.20 ₪ שלא כמדובר, וכמובן את עלות המכשיר לא "שכחו" לגבות.
במהלך חצי השנה הראשונה לעסקה זו פניתי לברק דן 3 פעמים, כשכל פעם תגובתו הייתה " אין מצב" זה לא יכול להיות , אני מסדר מיד את התקלה, ולשאלתי האם להתקשר לוודא שהסתדר, ענה שאין צורך ומסדר מיידי.
וכלום!!!!!!
בינתיים חויבתי על תוכנית יקרה יותר בסכום של 39 לחודש במקום 19.90 כמובטח.
מה 5/15 התוכנית (שנשארתי בטעות) החלה לעלות 89.5 ₪ לחודש.
כשלא נותרה לי ברירה וכדי לעמוד בהוצאות, עברתי למסלול אחר בינתיים.
אני מעוניין לקבל את המגיע לי , ולקבלת התוכנית הזולה ב 19.9 מאז שסיכמתי עם הסוכן, ולקבל החזרים על הכסף שנלקח ממני שלא כדין.
|
כספי |
סוג הנזק : |
אני מעוניין לקבל את המגיע לי , ולקבלת התוכנית הזולה ב 19.9 מאז שסיכמתי עם הסוכן, ולקבל החזרים על הכסף שנלקח ממני שלא כדין. וכמובן פיצוי על כל העוגמת נפש. מציע שהתוכנית לא תגמר אחרי 3 שנים מאז 2014 אלא מאז שיתוקן העול שנגרם לי. תודה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|