פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי שינוי תוכנית נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏15 ‏אוקטובר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב 10/14 הוצעה לי תוכנית ע"י מר ברק דן שהציג עצמו כסוכן של אורנג' (של החברה עצמה)
ובתוכנית 19.90 לחודש. ללא הגבלה למשך 3 שנים. ומכשיר נוקיה 208 במחיר 599 ₪ ב 12 תשלומים. כמו כן הבטיח שלא יעלה המשלוח דמי שליחות. עד כאן המילים היפות של ברק דן.
כשמשום מה לא החליפו לי את התוכנית מאז שדברנו, ונגבו ממני דמי שליחות בסך 44.20 ₪ שלא כמדובר, וכמובן את עלות המכשיר לא "שכחו" לגבות.
במהלך חצי השנה הראשונה לעסקה זו פניתי לברק דן 3 פעמים, כשכל פעם תגובתו הייתה " אין מצב" זה לא יכול להיות , אני מסדר מיד את התקלה, ולשאלתי האם להתקשר לוודא שהסתדר, ענה שאין צורך ומסדר מיידי.
וכלום!!!!!!
בינתיים חויבתי על תוכנית יקרה יותר בסכום של 39 לחודש במקום 19.90 כמובטח.
מה 5/15 התוכנית (שנשארתי בטעות) החלה לעלות 89.5 ₪ לחודש.
כשלא נותרה לי ברירה וכדי לעמוד בהוצאות, עברתי למסלול אחר בינתיים.
אני מעוניין לקבל את המגיע לי , ולקבלת התוכנית הזולה ב 19.9 מאז שסיכמתי עם הסוכן, ולקבל החזרים על הכסף שנלקח ממני שלא כדין.
כספי סוג הנזק :
אני מעוניין לקבל את המגיע לי , ולקבלת התוכנית הזולה ב 19.9 מאז שסיכמתי עם הסוכן, ולקבל החזרים על הכסף שנלקח ממני שלא כדין. וכמובן פיצוי על כל העוגמת נפש. מציע שהתוכנית לא תגמר אחרי 3 שנים מאז 2014 אלא מאז שיתוקן העול שנגרם לי. תודה. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה נציגת צוות פניות הציבור שם ותפקיד:
לקוח טופל לשביעות רצונן תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה