פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי התייחסות חוזרת לגבי החזר תשלום וגביית כספים כשאיני לקוחת החברה. נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בחודש אוקטובר-נובמבר 2014 קיבלתי פלאפון נייד מטעם העבודה שלי (תנועת הצופים). פלאפון זה הוא תחת מסגרת מסויימת שלא חרגתי ממנה באף אחד מהחודשים בהם הפלאפון היה ברשותי. אך משום מה כמידי חודש החברה (אורנג') חייבה אותי בכ- 6.14 ש"ח על שרות שלא הזמנתי מעולם.
כאשר סיימתי את עבודתי בתנועה בחודשים ספטמבר-אוקטובר 15 פניתי לחברת אורנג אל מנת שתסביר מהן ההורדות החודשיות הקבועות מחשבוני ומדוע אני משלמת אותן. הנציג ששוחחתי איתו סיפר לי שזהו שרות "צלצול כפול" -שירות שבמידה ואני לא עונה לפלאפון השיחה מועברת לקו אחר. אני כמובן אמרתי לנציג שמעולם לא הזמנתי שירות מסוג זה ושאפילו לא קיים אצלם מספר נוסף להעביר אליו את השיחות. משמע לא רק שלא הזמנתי את השירות, גם חויבתי עליו והחברה בכלל לא סיפקה אותו. הנציג הנחמד אמר לי מיד שיזכה אותי כספית על כלל החודשים בהם חויבתי על השרות, אני מצידי קיבלתי את התשובה שרצית וכל מה שנותר הוא לחכות לזיכוי.
עובר עוד חודש ואני מופתעת לראות שעוד לא קיבלתי את הזיכוי המבוקש, התקשרתי לחברה בפעם השניה באותו הנושא. שוב ענה לי נציג שירות, שוב סיפרתי לו את כל הסיפור אמרתי לו שאני הלקוחה הקודמת של אותו המספר, משום שהמסר כבר עבר למי שהחליפה אותי בתפקיד והוא אמר לי שאין שום בעיה ושהוא מזכה אותי בכל הסכום שנגבה ממני כאשר הפלאפון היה ברשותי. עם סיום השיחה הנחתי שכנראה לאחר השיחה הראשונה הנציג שכח/ לא ביצע את המשימה אבל לא נורא זה יכול לקרות. עכשיו הנציג השני דיבר בכזו רצינות שלא היה לי ספק שעוד החודש אראה את הכסף שוב אצלי.
עובר עוד חודש ושוב הכסף לא מגיע אני מבינה שכנראה הגישה שלי צריכה להשתנות על מנת שאקבל את כספי חזרה ואני מתקשרת שוב בפעם השלישית! הפעם אני כבר רושמת את שמה של הנציגה ואת התאריך, הודיה 20.12. אני מספרת להודיה את כל הסיפור ומסבירה לה שזה עבר כל גבול ושלא ייתכן שכבר מעל לחודשיים אני מחכה לכסף שמגיע לי. היא הסכימה איתי כמובן, התחילה לבדוק את סטטוס הטיפול בסיפור (דבר שהיא יכולה לראות במערכת) ואז היא אומרת לי שקיבלתי זיכוי. הסברתי לה שלא קיבלתי שום זיכוי ושתבדוק שוב ואז היא ראתה שבעלת הפלאפון החדשה היא זו שקיבלה את הזיכוי, אני באותו הרגע נותרתי ללא מילים. הייתכן שלאחר כל השיחות וההסברים שלי שהיו מאוד מובנים (כי דאגתי לוודא תוך כדי השיחה את ההבנה עם נציגי השירות) מישהו אחר קיבלת את הזיכוי הכספי שמגיע לי?! המשכתי את השיחה עם הודיה שנותרה ללא מילים בעצמה, אמרה לי שמקרה כזה מעולם לא קרה לה ושאין לה כרגע תשובה בשבילי לכן תצטרך לבדוק זאת ולחזור אלי תוך 48 שעות. כמובן שהבאתי להודיה את המספר הנוכחי שלי (משום שכבר חודשיים איני לקוחה בחברה) והיא הבטיחה לי שאקבל ממנה שיחה עד 48 שעות.
23.12 עוברים 3 ימים= 72 שעות, את השיחה שהובטחה לי עדיין לא קיבלתי ובנוסף בבוקר שוחחתי עם הבנק שלי בשל מעבר חשבון וביטלתי את כרטיס האשראי הבנקאי שלי. הבחור ששוחח איתי אמר לי שיש לי חיוב חודשי קבוע מאורנג ושאל אותי האם אני מעוניינת לבטלו,השבתי לו שכבר חודשיים איני לקוחה בחברה ולא אמורים להיות לי חיובים ממנה. ואז לתדהמתי גיליתי שלמרות שכבר חודשים אותו המספר לא רשום על שמי אורנג מרשה לעצמה להמשיך ולגבות ממני כסף על אותו השירות שאני בכלל לא רשומה אצלם בחברה.ביזיון פשוט גניבה לאור יום מאדם שהוא כבר כלל לא לקוח של החברה!!! לא רק שלא מחזירים לי את הכסף שחייבים לי, אלה גם גוביים ממני כסף בחברה שאיני קשורה אליה כלל. אני מסיימת את השיחה עם הבנק ומיד מרימה שיחה לאורנג.
הפעם אני מדברת עם שובל, אני מבקשת ממנה לשוחח עם הודיה כי להסביר שוב את כל הסיפור אני לא רוצה, אבל לצערי שובל בכלל לא מכירה את הודיה (דבר שהגיוני בכזו חברה גדולה) ואני הלקוח שוב נדפק מזה. אז אני מספרת להודיה את כל הסיפור: "הכסף שמגיע לי על חיוב שלא ביקשתי, השיחה הראשונה שלי, השיחה השניה, מתן זיכוי כספי ששיך לי למישהו אחר, השיחה השלישית, בזבוז הזמן שלי, שיחה שמובטחת לי שלא מתקבלת וגולת הכותרת שאני לא לקוחה שלהם כבר יותר מחושדיים ואתם עדיין לוקחים ממני כסף". מיותר לציין ששובל הייתה המומה יותר ממני בשיחה הזו אבל הפעם זה כבר לא מספק אותי כלל וכלל. כשאני שואלת אותה למה הודיה עוד לא חזרה אלי התשובה שאני מקבלת היא שהודיה ככל הנראה עוד לא קיבלה תשובה ולכן לא חזרה אלי. הסברתי לה שתשובה כזו עלי לא מקובלת, ייתכן שהיא עוד לא קיבלה תשובה, אבל אני מחכה לתשובה תוך 48 שעות אז מצידי שתתקשר ושתגיד לי שאין לה עדין תשובה ולא שלא תתקשר כלל ואני שוב בפעם הרביעית אבזז זמן רב בהמתנה, מענה וסיפור כל ההתרחשויות מחדש.ביקשתי משובל לדבר עם המנהל ואז גיליתי שכדי לדבר עם המנהל אני צריכה לחכות שוב, הפעם 24 שעות. אז אמרתי לה שאני ממתינה לשיחה עם המנהל ושאני מבקשת ממנה גם לברר ולהחזיר לי תשובה על כל הכסף שלי שצריך לשוב אלי.
היום 11.1.16 עדין לא קיבלתי לא שיחה ולא תשובה מאף אחד מחברת אורנג.
פשוט התנהגות בזויה וחצופה, בזבוז של זמן וכסף, חוסר כבוד בסיסי למי שהיה ואינו עוד לקוח בחברה.
מבקשת את עזרתכם במאבק על מה ששיך ומגיע לי, רחל.
המספר המדובר הוא: *******

כספי סוג הנזק :
החזר כספי. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה