פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכירת מוצרים אלקטרוניים תחת הבטחה כי יינתנו בחינם נושא התלונה:
‏יום שישי ‏02 ‏אוקטובר ‏2015 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
מרכז שירות צומת בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב ,
מסתבר שהתלונה שלנו חזרה כאן פעמים אינספור ולצערנו גם אנחנו נפלנו ל"רמאות " לכאורה במסווה של נתינת הטבות בחינם .
תמיד היה לנו קו אחד ברשת אורנג בינואר 2015 החלטנו לצרף קו נוסף זה בתמורה לניוד הוצע לנו שתי הטבות בחינם -- שניתנות עבור כל אחד מן הקווים
בחרנו לקחת :
מצלמה
טלויזיה
לאחר מכן נציגת השירות ( ככל הזכור שמה אושרית אולם לא בטוח ) ניסתה לשכנע מספר פעמים כי נעביר גם את שני הקווים הנוספים של המשפחה לאורנג , אחד מהדברים שהיא ניסתה לשכנע היה במתן הטבות נוספות בחינם , ובאמת לאחר כארבעה חודשים בחודש מאי 2015 צירפנו שני קווים נוספים לחשבון ,
הוצג לנו כי מגיע לנו שתי הטבות נוספות בחינם הפעם בחרנו :
טאבלט
משחק xbox שעליו התבקשנו להוסיף 40 לחודש והסכמנו

בחודש ספטמבר באנו לרכוש שני מכשירי אייפון , הנציגה נטע שמה אמרה לנו שמגיע לנו בגין רכישת המכשירים לבחור 4 הטבות נוספות בחינם -- עבור כל אחד מן הקווים ,
ממש ככה התלבטנו משום שבהטבות הקודמות אפילו לא פתחנו והשתמשו והם סתם ישבו במחסן , אולם הנציגה ממש שכנעה שזה בחינם מקסימום ניתן למישהו ובסוף באמת השתכנעו --בכל זאת אמרה שזה חינם בנוסף להטבות הקודמות -- וכך לקחנו :
אוזניות
ראוטר לרכב
טלויזיה
טאבלט

שמנו לב בחודשיים האחרונים כי החשבוניות שלנו ממש קפצו ומחקירה שלנו שלקחה לנו קצת זמן הבנו לתדהמתנו כי אנחנו מחוייבים בחלק מההטבות שניתנו לנו בחינם
ישר התקשרנו לנציגת שירות ---והיא הסבירה לנו מה שכל הטבה ביטלה את קודמתה --- בניגוד גמור למה שאמרו לנו במרכז שירות !!!!
וכך אנחנו מוצאים את עצמנו מרומים , עם אביזרים שרובם עדיין באריזתם המקורית ללא שימוש ומחוייבים במאות שקלים בחודש ,
יתרה מכך עלות המוצרים גבוה במאות אחוזים מעלותם בשוק !!!!!

לפי החישוב שלנו נגיע לחיוב של יותר מ20,000 על מכישרים שאין לנו כל צורך בהם,

אנחנו מבקשים ודורשים ביטול עיסקה מידי -- וכמובן בהחזר של כל המוצרים שעדיין סגורים באריזתם המקורים לבית העסק

לא ייתכן כי בשיטות כל כך לא הגונות , תוך העלמת מידע ומסירת מידע ללקוח נחוייב בעשרות אלפי שקלים .

מוכנים אנחנו לשלם כל שקל עבור שירות שנקבל, עבור מכשירים שרצינו לרכשו , עבור מתן שירות אולם בשום פנים ואופן לא עבור מוצרים שנדחפו לנו לידיים -- בכדי שיהיה ניתן לחייבם כמה חודשים לאחר מכן !!

תחושת האכזבה והרמאות אינם מניחים לנו , הרי מן ההיגיון הישר זה ברור שאם אדם היה בוחר לקנות המוצרים האלו בכדי להשתמש בהם -- היה כמובן פותח אותם ומשתמש מיד לאחר הרכישה , אולם לא כך המציאות --אנחנו תקועים עם מוצרים סגורים --ללא שימוש רק כי ניתנו לנו במרמה !!!!



כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה מידי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה. מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
לקוח פנה לשירות הלקוחות וקיבל תשובה של החברה בנושא תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה