פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סילוק ממרכז שירות ברעננה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏14 ‏ינואר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב.ברצוני לשתף אותכם בחוויה מאוד לא נעימה,אפילו טראומטית שקרתה היום בסניף רעננה.
חמותי אילנה צעירי,אשה בת 70,לקוחה של אורנג׳ הגיעה להסדיר את הוראת הקבע על המכשירים שברשותה.מנהל הסניף בשם אור טיפל בה,דיבר אליה בזלזול,הרים ת הקול מול כל האנשים שהמתינו שם ובסוף סילק אותה מהמקום בצורה גסה.היו שם לקוחות שראו זאת והזדעזעו מזה ונתנו לה את המספר שלהם אם צריך להעיד.
היא התקשרה אליי בוכה,לא הרגישה טוב ואף הייתה צריכה לקחת כדור להורדת לחץ דם,וביקשה שאבוא איתה לשם.
איך שנכנסנו,בלי לאמר מילה אפילו,הוא אמר לי שנלך כי הוא לא מוכן לתת לה שירות.לשאלתי מה הסיבה הוא ענה שהוא לא חייב לתת לי דין וחשבון,סובב לי את הגב והלך. ביקשתי את הפרטים שלו ושוב בגסות הוא ענה שהוא לא חייב לי כלום והוא לא ירד לרמה שלי.ושוב ליד הלקוחות במקום.
זאת התנהגות מבישה למנהל ולכל בנאדם באופן כללי.איני יודעת למה מסלקים בנאדם ממרכז שירות,אלה אם כן איימו על חייו.
לא ראוי שבנאדם כזה ינהל משהו או יעבוד עם אנשים.אני מצפה להתנצלות ופיצוי על עוגמת הנפש שנגרמה לאילנה.
הצעד הבא הוא טביעה נגד פרטנר ונגד מנהל המרכז באופן אישי.
תודה
חוב מצטבר סוג הנזק :
טיפול בהסדרת החוב,התנצלות המנהל,שיחת הבהרה למנהל,פיצוי כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה, מנהלת פניות הציבור שם ותפקיד:
לקוחה פנתה בנושא לחברה מספר פעמים וקיבלה תשובה בהתאם. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה