פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פלאפון מקולקל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בילו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני חייל ועקב כך אין לי זמן לתקן את הפלאפון ביציאותי הביתה (בדרך כלל ביום שישי), כשמצאתי זמן והלכתי ביום ראשון הזה לצומת בילו ותיקון המכשיר וביקשתי להחליפו מכיוון שמיום קבלתו אין הוא עובד כמו שצריך (יש לציין שקיבלתי את המכשיר חינם מתוקף היותי חייל) אמרו לי שיתקנו אותו ושאין הם יכולים להחליפו. בחוסר ברירה שלחתי את המכשיר לתיקון וקיבלתי אותו כעבור כשעה, כשבמקום התקשרו אלי והראו לי שבשיחה של 10 שניות המכשיר תקין.
כשהגעתי הבייתה חייגתי בפלאפון לחבר והתברר לי שלא פתרו את הבעייה שלשמה באתי והפלאפון שמיום קבלתו לפני 7 חודשים עדיין לא עובד כמו שצריך.
אני רוצה בכך זלזול בזמנם של הלקוחות ואני בטוח בכך שלא רק לי מבזבזים זמן יקר בנוסף שלכך שאין אני יכול לבוא שוב בזמן הקרוב מכיוון שאני נמצא בצבא.
יביאו לי מכשיר חדש ויזכו אותי על 3 שעות זמן אוויר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר יוסף חי, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה