פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה שלא טופלה< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 23.6.2006 נשלחה לחברת תלונה מ"ס 10554 כבר עברו יותר מ14 יום וחברת אורנג לא טרחה לענות לתלונתי.
אני אחזור על התלונה בקצרה ליפני כשנה וחצי רכשתי מכשיר lg דור 3 ,
לאחר תקופה קצרה של שימוש במכשיר נתקלתי בתקלות בלתי נסבלות של ניתוקי שיחות, אי אפשרות לבצע שיחות בגלל בעיות רשת, מכשיר עם המון תקלות ובכדי שיפעל כראוי צריך להוציא את הסוללה ולהחזירה ,פניתי כמה וכמה פעמים לחברה וכל פעם טענו שאלו בעיות טכניות הכניסו את המכשיר לבדיקות ולאחר כל בדיקה הבטיחו שתקלות אלו לא יחזרו על עצמן.
עד שיום אחד כשבאמת הייתי זקוק לבצע שיחת טלפון חשובה ולא הצלחתי נכנסתי למחרת לחברה בדרישה שיחליפו לי את הטלפון נציגת השירות הציע לי 2 פתרונות : שידרוג למכשיר חדש או מכשיר בערכה חדשה והבטחה שמכשיר זה לא יהיו בו תקלות.
אך להפתעתי אותן בעיות חזרו גם במכשיר החדש ,פנית שוב למרכז שירות וטענו שאם אני רוצה מכשיר אחר זה רק שידרוג , לא הסכמתי עד ששוחתי עם אחראי מטעם החברה והבטיח לי שאם אבצע שידרוג אזכה להנחה במכשיר וגם החזר כפול לחשבונית מעל סכום של 200 ש"ח, עשיתי את השיקולים לגבי הרכישה של הפלאפון עם ההטבות שהובטח לי והייתי מוכן ליספוג את ההוצאה הנוספת על המכשיר חדש,
ליפני כ3 חודשים ניכנסתי למרכז שירות ביצעתי את ההזמנה של מכשיר חדש עם ההנחה ועם ההחזרים הכפולים,אך לאחר חודש כשאני בודק את החשבונית אני לא מוצא את ההחזר הכפול שאני אמור לקבל למרות שאני עומד בתנאים של החשבונית,פניתי לחברה,חזר אלי מנהל קשרי לקוחות וטען שההטבות שניתנו לי הן לא מיועדות למכשיר שרכשתי והיו מיועדות למכשירים אחרים והוסיף שכל עוד לא רשום בטפסי הרכישה את ההטבות האלו אי אפשר לקבל אותן.הרשגתי מרומה וחסר אונים מול חברה שהוציאה ממני כסף רב וטירטור,אני לא מתכוון לשתוק על כך, עיינתי בתלונות על אורנג פה באתר ולא הופתעתי לגלות שיש עוד הרבה אנשים שהיו להם מקרים דומים עם המכשיר או עם הרשת דור 3, אני מתכוון להגיש תביעה נגד החברה וכל מי שמעוניין להצטרף שיצור איתי קשר בטלפון 0547334944 - ערן .אני פונה אליכם כי ככל שיהיו יותר אנשים בתביעה ,אורנג תצטרך לעמוד על טעותה ולפצות את לקוחותיה ולא לסחוט מהם כספים.
כספי סוג הנזק :
פיצוי על עוגמת נפש וההטבות שהובטחו לי. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר דניאל, על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות לתת מענה לפנייתו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה