פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי רצון החברה לבטל עסקת מכירת טלפון נייד בטווח של 2 ימים מיום המכירה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
במעמד המכירה מול נציג המכירות של החברה נאמר לי שחבילת תנאים הכוללת
הטבות מסוגים שונים 29 ש"ח עלות מכשיר וחב' 100 דקות בסך 39 שח בלבד.
וכל זאת לאחר שנשאל אם בזאת מסתכמת העסקה.(חתימה על חוזה וקבלת מכשיר - יום ו' 07/07/06)
אולם לצערי ביום א' 09/07 התוודע לי ע"י חבר כי בחבילה בה אני נמצא קיימת תוספת של 15 ש"ח עבור "דור שלישי" , סעיף שלא הוזכר/צויין ע"י איש המכירות.
בפנייתי למרכז שרות לקוחות בב"ש סרבו בחברה לבטל את ההסכם עמי , אף שעברו רק יומיים מיום הקנייה .
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העסקה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר קרידי על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה