פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קניתי אצלם טלפון נייד, ובאותו המעמד קבלתי "מתנה" אוזניות נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום, בתאריך 17 ביוני 2015 קניתי טלפון נייד בחברת אורנג., וקבלתי מתנה אוזניות (בהמשך יתברר שזו מתנה יקרה מאוד). קבלתי חשבונית ראשונה, והבנתי שמחייבים אותי על המתנה שקבלתי...1764 ש"ח ב36 תשלומים. הייתי המום, לקחתי את האוזניות, והחזרתי להם את המתנה שקבלתי. הנציגה שלהם הבטיחה לי שהיא תבטל את החיוב, וכך היה. (האוזניות נשארו אצלי). בסוף השנה דצמבר 2015, הם חייבו אותי על דבר שלא היה לי: אינטרנט ביתי שלהם, כאן החלטתי לעבור לחברה אחרת. ממועד זה פברואר 2016 הם שוב שולחים לי חשבוניות על האוזניות המאוד יקרות שלהם...שקבלתי מתנה. פניתי לאמון הציבור, והם הגיבו: שבאתי לקנות אוזניות, וידעתי את המחיר....גם לשקר הם עושים את זה טוב מאוד, ללא בושה! אני רוצה להחזיר להם את האוזניות ושיניחו לי. בחיים אני לא אקנה אוזניות בכזה סכום..יש לא מעט דברים לקיום היום יומי שמגיעים לפני זה.
שיפסיקו לחייב אותי על דבר שניתן לי מתנה. אני אחזיר את האוזניות. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה - מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
הלקוח פנה בנושא הנדון לחברתנו מספר פעמים. פנייתו וטענתיו נבדקו לעומק והלקוח קיבל התייחסות ותשובה בהתאם.
תגובה:
יצוין, כי ולאחר בחינת טענותיו של מר סביון בשנית תשובתנו נותרה בעינה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה