פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטרדות טלפוניות מחברת פרטר ושירות עלוב שקיבלתי. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏22 ‏מאי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום,
תלונה זו מתייחסת לחברת פרטנר אשר מטרידה אותי טלפונית למרות בקשותיי החוזרות להפסיק זאת ולהסיר את מס' הטלפון שלי מרשומות החברה.

בחצי השנה האחרונה "זכיתי" לקבל מס' שיחות טלפון מחברת פרטנר ממחלקת מכירות.
עקב כך, החלטתי להתקין אפליקצייה במכשיר האישי שלי לצורך הלקטת השיחות.

בתאריך 22/05/2016 התקשרה אליי נציגת מכירות של חברת פרטנר.
במהלך השיחה ביקשתי להסיר את המספר טלפון שלי מרשומות החברה מכיוון שנושא זה כבר מטריד אותי.

בתאריך 30/05/2016, התקשרה אליי פעם נוספת נציגת מכירות של חברת פרטנר.
במהלך השיחה הבהרתי כי הם מתקשרים אליי ללא הפסקה ודרשתי שיפסיקו זאת.

בתאריך 30/05/2016 פניתי למוקד מכירות, מוקד המכירות אינו יכל להעניק לי שירות ובשל כך הועברתי למוקד שירות.
במוקד השירות התנערו ממני ונתנו הבטחה כי יפסיקו להתקשר אליי תוך התעלמות ברוב בקשותיי למענה עבור "חוק הספאם".
בתום השיחה שלחתי מייל לפניות הציבור של החברה עם פירוט מלא על ההטרדות שחוויתי.

בתאריך 01/06/2016 חזרה אלי טלפונית נציגה ממחלקת פניות הציבור של החברה.
במהלך השיחה התבקשתי לשלוח לה במייל את הקלטות השיחות שברשותי.
במהלך השיחה צויין כי נושא זה הינו בבדיקה אך לא צוין זמן משוער בו יחזרו אלי לצורך המשך טיפול.

בתאריך 05/06/2016 שלחתי מייל נוסף לנציגה בבקשה לדעת מה קורה עם הפניה שלי, והתשובה שקיבלתי הייתה "בבדיקה". ולא מילה אחת יותר.
שירות אמין, מקצועי ואדיב. פניות הציבור - פרטנר.

בתאריך 06/06/2016 קיבלתי שיחה נוספת ממחלקת מכירות של פרטנר, ושוב הציעו לי חבילה.
כמובן שציינתי כי נושא זה הינו מטופל במחלקת פניות הציבור ושיפסיקו להטריד אותי.
בנוסף לכך, שלחתי באותו הזמן מייל לנציגה כי אני מבקש שנושא זה יפסק והשיחה הזאת גם מוקלטת.
כמו כן, ציינתי כי אני רוצה שתחזור אלי טלפונית כי זה לא יכל להימשך כך ואם צריך זה נושא זה יעבור לבית המישפט.
כמובן שלא נוצר עימי קשר.

בתאריך 13/06/2016 שלחתי מייל נוסף בו ציינתי כי אני מחכה שתיצור איתי קשר ו"מין הראוי שיצרו איתי קשר".

בתאריך 14/06/2016 סוף סוף קיבלתי שיחת טלפון מאותה הנציגה, הנציגה כמובן "התנצלה" שנושא זה לקח הרבה זמן.
הנציגה לא התנצלה על השירות שקיבלתי, שהיא תרמה לו לא מעט.

במהלך השיחה אולגה טענה כי היא העבירה את השיחות המוקלטות לבדיקה אצל המחלקה המשפטית.
לצערה היא לא יכולה ךהביא לי פיצוי, אך היא עידכנה אותי כי בוצע חסימה למספר הטלפון שלי.

כשהתבקשתי לדעת למה לא מגיע לי פיצוי, קיבלתי את ההסבר הבא:
תהליך של הסרת המספר מהמאגר הינו תהליך בממוצע של עד 30 יום.
ובנוסף לכך היא לא יכולה לאמת מה מוקד המכירות עשו או לא עשו לדבריה.
כמו כן, ברגע שפניתי למוקד השירות ולפניות הציבור, הם דאגו להסיר את המיספר שלי מהמאגר.
בנוסף לכך היא ציינה כי "חוק הספאם" אינו מדבר על שיחות טלפון אלא על הודעות SMS וכי יש חוק אחר לשיחות טלפון.

בבדיקה שלי באתר של המוצעה הישראלית לצרכנות "החוק אוסר על משלוח דברי פרסומת לנמען, בכל אמצעי תקשורת".
איני עורך דין, איני מכיר את החוק לעומק אך אני סבור כי השירות קיבלתי אינו ראוי בין אם אני לקוח ובין אם אני לא לקוח.
לא ההטרדות שקיבלתי, לא השירות שקיבלתי בשירות הלקוחות ובטח לא השירות שקיבלתי בפניות הציבור.
וכן אני סבור שמגיע לי פיצוי עבור החוויה הלא נעימה בכלל שקיבלתי.
בזבוז זמן. סוג הנזק :
פיצוי כספי הולם. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
הלקוח טופל בנושא הנדון אל מול מנהלת במחלקת פניות הציבור של חברתנו כפי שציין במכתבו. הנושא נבדק לעומק ולקוח קיבל הסבר והתייחסות ביום 14062016
כמו כן, תשובתנו נותרה בעינה.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה