פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על גלישה ושיחות ללא שימוש בקו. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏יולי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
[email protected] סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
מבקש את עזרתכם בבעיה שנתקלתי לפני שבוע ימים עם חברת 012 מובייל.
ביום א 17.7.16 טסתי לחו"ל, ללא כל כוונה פתחתי שיחות וגלישה בלי לדעת שתעריפים מאוד גבוהים ללא כל הודעה של חברת 012 מובייל.
כאשר הייתי בשדי תעופה פתחתי שיחות וגלישה בשעה 09:43 ,
בשעה 09:45 קיבלתי הודעה על תשלום מאוד גבוה לגלישה.
מיד התחלתי להתקשר למוקד שיחות בחו"ל ואחרי המתנה של מספר דקות חסמתי זאת דרך נציגת שירות בשעה 9:51.
זאת אומרת פתיחת קו היה בערך 6 דקות ומהם חיכיתי על הקו מספר דקות ונוסף לכך התקשרתי למספר חינמי של 012 למספר 0747073211.
אחרי בירור מול נציגים הבנתי שחיובו אותי על זמן גלישה וטלפון על שש דקות ל169 ש"ח וחשבון עדיין לא סגור.
ניסיתי לדבר עם נציג בשם בוריס ביום 21.7 ,אך לא קיבלתי שום הסבר נורמלי על מה חייבו אותי וגם לא נתנו לי שום אינפורמציה על כך שכמה זמן חיכיתי למענה של נציגה ואיך חייבו אותי בדיוק על אותם דקות במידה וחיוג חינמי.
באותו יום ניסיתי לדבר עם אחמש"ת ברינת והיא גם אמרה שיכולה לזכות אותי חלקית על אי הבנה בין הצדדים עם חבילת גלישה.
בנוסף ביקשתי הסבר נוסף ,אך לצערי לא קיבלתי שום פירוט של גלישה ושיחות על 6 דקות ,אך תשלום של כמעת 170 ש"ח אמורים לחייב.
מספר פניה היא 565-67814.
ביקשתי לזכות אותי מלא ולתת הסבר על מה החיוב במדויק ,אך לצערי לא קיבלתי תשובה כראוי.
בכלל אני לא מבין ,איך חברה זאת דורשת מלקוחות תשלומים על כך שבמידה ושולחים הודעה על חיובים גדולים,מנסים לחזור ולבטל בקשה ועל זמן הכזה דורשים תשלום,למרות ששיחה חינמית.
לכן כך כל הזמן פשוט חברה מחייבת לקוחות בלי שימוש בפועל.
מבקש עזרתכם למתן פתרון לבעיה והסבר על אופן חיוב ,כי אני לא הצלחתי להבין דרך נציגים שום דבר.
בתודה,
יבגני
עוגמת נפש וזכוי מלא סוג הנזק :
מבקש לזכות על כך שלא השתמשתי בגלישה ושיחות + עוגמת נפש. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
הילה - מנהלת קשרי לקוחות 012Mobile שם ותפקיד:
התלונה טופלה תגובה:
התלונה טופלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה