|
|
|
|
|
|
חיובים על מספר לא פעיל |
נושא התלונה: |
יום ראשון 31 יולי 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
מתאריך 8.14 ועד היום היה קו לא פעיל שאני משלמת עליו כל חודש 89 ש"ח. במקרה הגיעה אלי חשבונית במייל ובדקתי אותה, וראיתי שאני לא מכירה את הקו הזה. כשהתקשרתי לחברת 012 מובייל הם אמרו לי שהמספר הזה היה בשימוש ב 3 חודשים ראשונים (לא זוכרת דבר כזה.. אבל ניחא) ומאז אין שימוש.
ביקשתי החזר על קו לא פעיל והם טוענים שבגלל שלא ניתקתי את הקו זו אשמתי ולכן הם לא מחזירים לי את הכסף.
כל טענותי שהקו אולי עבר ניוד ואני לא אשמה, ובעצם זה בכלל לא משנה מי אשם, אלא מה שחשוב שאני משלמת על שירות שאני לא מקבלת ולא משתמשת עלו בתוהו. מדובר על סכום נכבד של כ 1800 ש"ח ששילמתי ללא ידיעתי על קו שלא השתמשתי בו.
המנהלים לא חוזרים. שעות המתנה על התור! מרגיז מאוד.
|
כספי |
סוג הנזק : |
מבקשת שתעזרו לי לקבל את כספי בחזרה. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
הילה - מנהלת קשרי לקוחות 012mobile |
שם ותפקיד: |
התלונה טופלה |
תגובה: |
התלונה טופלה |
פתרון: |
|
|
|