פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים על מספר לא פעיל נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏31 ‏יולי ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מתאריך 8.14 ועד היום היה קו לא פעיל שאני משלמת עליו כל חודש 89 ש"ח. במקרה הגיעה אלי חשבונית במייל ובדקתי אותה, וראיתי שאני לא מכירה את הקו הזה. כשהתקשרתי לחברת 012 מובייל הם אמרו לי שהמספר הזה היה בשימוש ב 3 חודשים ראשונים (לא זוכרת דבר כזה.. אבל ניחא) ומאז אין שימוש.
ביקשתי החזר על קו לא פעיל והם טוענים שבגלל שלא ניתקתי את הקו זו אשמתי ולכן הם לא מחזירים לי את הכסף.
כל טענותי שהקו אולי עבר ניוד ואני לא אשמה, ובעצם זה בכלל לא משנה מי אשם, אלא מה שחשוב שאני משלמת על שירות שאני לא מקבלת ולא משתמשת עלו בתוהו. מדובר על סכום נכבד של כ 1800 ש"ח ששילמתי ללא ידיעתי על קו שלא השתמשתי בו.
המנהלים לא חוזרים. שעות המתנה על התור! מרגיז מאוד.
כספי סוג הנזק :
מבקשת שתעזרו לי לקבל את כספי בחזרה. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
הילה - מנהלת קשרי לקוחות 012mobile שם ותפקיד:
התלונה טופלה תגובה:
התלונה טופלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה