פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי עמידה בתנאים נושא התלונה:
פפקין שרון שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏30 ‏אוגוסט ‏2016 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:

אז הנה הסיפור שלי:לפני מספר ימים עשיתי אצלכם חבילת אינטרנט ספק+תשתית, כיוון שאני יוצא לחולפני מספר ימים עשיתי אצלכם חבילת אינטרנט ספק+תשתית, כיוון שאני יוצא לחו"ל הזמנתי התקנת תשתית לשבוע הבא אבל במקביל הזמנו שליחות לראוטר שלכם.
הציעו לי שליחות לשעות הערב מ 18:00 עד 21:00 להיום הסכמתי וכותצאה מכך החלטתי לצאת שעה לפני מהעבודה.( אני עובד בקצה השני של העיר לעומת מקום מגוריי)
הופתעתי לקבל בשעה 10:00 טלפון מהשליח שנמצא ליד הבית והוא התפלא שאני בעבודה, הסברתי לו שהשליחות תואמה ל18:00 לא לפני.
ב 16:30 קבלתי שוב שיחה משליח אחר ששאל אם אני יכול לצאת הסברתי לו שאני רק יוצא מהעבודה עוד מעט ושוב שהשליחות תואמה ל18:00 לא לפני.
מ17:30 עד עכשיו לא יצרו איתי קשר.
ולכן יש לכם יומיים לספק את הראוטר לכתובת שלי בעבודה כי אני ממש לא מתכוון לוותר על שעות עבודה. היום בבוקר הסיפור המשיך, פניתי למוקד שירות הלקוחות אחרי המתנה ארוכה אמרו לי אתה צריך את המוקד העסקי וכמובן שאי אפשר להעביר ( מה אתם עובדים עם טלפון חוגה ולא IVR? ) אז נתנו לי לחייג למספר אחר, מחייג למספר שקיבלתי שם המענה הקולי מבקש לחייג למספר אחר, שוב מתקשר למספר האחר שוב המתנה בלתי נגמרת עונה נציגה אומרת לי אתה צריך מוקד האינטרנט לא הסלולאר אני מעביקרה אותך ושוב המתנה.
הגעתי לנציגה המתאימה הסברתי לה את המצב ביקשה איך אל להמתין, בדקה מה שבדקה אחרי 6 דקוצתת חזרה ואמרה שהיא לא מבינה מה השתבש עם המשלוח אבל כרגע אין חלונות פנויים ושהיא מבקשת כי נציגת המכירות תחזור אליי,הסברתי לה שאני לא נולדתי אתמול אני יודע שנציגת המכירות סיימה את הטיפול בי וחלא צריך לנפנף אותי ולכן החלטתי לנתק את המנוי, חשוב לציין כבר מראש השיחות מוקלטות אצלי,גם שיחה אחרי כמה דקות שבה ודאתי כי המנוי שלי נמותק.
בנוסף לכך שלחתי בקשת ניתוק דרך אתר נתק, במידה ואני ארא חיוב כלשהו יוגש כתב תביעה שיכלול את שעת העבודה שפספסתי + עלויות החיוב הלא צודקות במידה ויהיו + ריבית + עוגמת נפש. ואגב לידעתכם עשיתי מנוי בספק אחר אשר גם יקר יותר ממכם מה שאומר שבשביל שירות טוב אנשים מוכנים לשלם יותר, אבל המילה שרות רחוקה ממכם
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה - מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
העסקה בוטלה, לא קיימים חיובים עבורה. תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה