פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום שני ‏10 ‏אוקטובר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום שני ה 10.10 הגעתי לנקודת השירות בראשון לציון להכנסת מכשיר לתיקון וזאת בפעם השנייה לאחר הפעם הראשונה שהגעתי ונאמר לי שהבעיה היא בכרטיס הסים. מכיוון שהבעיה לא נפתרה הגעתי שוב והמכשיר נכנס לתיקון ונאמר לי כי המכשיר יהיה מוכן ב14.10 (יום חמישי). ביום חמישי כמו שנכתב בהודעה שנשלחה אלי חייגתי למרכז שירות הלקוחות הארצי ע"מ לבדוק כי אכן המכשיר תוקן. לאחר שחיכיתי המון זמן לנציג ענתה לי נציגה והבטיחה כי תחזור אלי תוך 10 דקות מה שלא קרה לכן שוב (לאחר מספר שעות) חייגתי ושוב המתנה ארוכה עד שאנה לי נציג בשם אלמוג שאמר לי את אותו הדבר כי יחזור אלי. האחרון אכן חזר אלי ומסר לי כי לאחר בדיקה המכשיר שלי יהיה מוכן רק ביום רביעי ה12.10 ז"א כשבוע וחצי איחור הסברתי לאחרון כי המצב אינו הגיוני וכי חוץ מהאיחור המסיבי ביום הנ"ל סביר להניח שלא אוכל להגיע כי אני עובד יום מלא (8:00-19:00). האחרון מסר לי כי יבדוק אפשרות בגלל התקלה השירותית לשלוח לי עם שליח טלפון חלופי בדמות אייפון 4. קבלתי את דבריו והאחרון תיאם לי מועד מסירה יום למחרת (15.10) בין השעה תשע בבוקר לאחת בצהריים הסברתי לאחרון כי אני אשמח שיבדוק אופציה שאקבל את המכשיר עד 12 מפאת השבת ומפאת שזו השעה בה אני מסיים לעבוד האחרון לא התחייב אך אמר כי ירשום הערה. קבלתי את דבריו והודתי לאחרון על השירות. ביום שישי קבלתי הודעה נוספת אשר מודיעה לי על התיאום של השליח ומודיעה לי למעשה לחכות "בנקודת המפגש" למסירת המכשיר. בשעה 11:30 כשאני רואה שלא יוצרים איתי קשר חייגתי למרכז שירות ולאחר המתנה מרובה פשוט "התנתקה" השיחה כשניסיתי שוב כמובן שכבר במענה הקולי נאמר לי כי המוקד סגור. בינתיים המשכתי לחכות עד אחת (הזמן בו בקשו ממני להיות זמין לקבלת המכשיר) אך כשראיתי כי גם אז לא הגיע חייגתי שוב למוקד השירות הפעם למחלקה לאובדן/גניבה כדי לראות האם בכל זאת מישהו יוכל לפחות להודיע לי אם להמשיך ולחכות או לאו. לאחר המתנה נוספת ענה לי נציג שאמר לי כי הוא אינו יכל לעזור לי או להגיד לי האם לחכות או לא. חיכיתי עד השעה 14:30 ולצערי אף אחד לא הגיע, לא התקשר להודיע על כך או להתנצל עד רגע כתיבת שורות אלו. היום חייגתי שוב למוקד כאשר נאמר במענה הקולי כי זמן ההמתנה יהיה 17 דקות חיכיתי יותר משעה עד שנציג יענה לי וכשהתחלתי להסביר לו מה הבעיה האחרון "ניפנף" ואמר אם יש לך תלונה תפנה למוקד תלונות הציבור בלי שהוא ייתן לי אפילו להסביר עד הסוף מה התלונה. כשבקשתי שמנהל יחזור אלי המשיך בעקשנות שאין טעם וכי על לפנות לפניות הציבור ורק עם התעקשות אמר כי יעביר למנהל(אני דיי בטוח שלא יחזרו אלי).
אציין כי כל השיחות מוקלטות וכי בהתנהגותם בחרו להתעלם משירות סביר ללקוח שלא נדבר על טוב בחרו לזלזל בזמני והשאירו אותי ללא פתרון של מכשיר סלולרי. עוד אומר כי כשהגעתי למרכז השירות למסור את המכשיר המכשיר עבד אם כי לא בצורה תקינה לחלוטין אך אבד ובאם היו מוסרים לי כי יהיה איחור ולו הקטן ביותר וזאת מפאת החגים הייתי מלכתחילה מוסר את המכשיר לאחר התקופה המדוברת.
מקווה שתוכלו לעזור שבת שלום
בזבוז זמן+ כסף סוג הנזק :
פיצוי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה - מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
בוצעה שיחה עם הפונה בנושא תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה