פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בועה בתוך המסך נושא התלונה:
גרינברג ארתור שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏05 ‏אוקטובר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
לפני שלושה חודשים רכשתי מחברת פרטנר טלפון סוללרי מדגם נוט 5 .
לפני שבועיים שמתי לב שישנה בועה קטנה בתוך המסך בחלק העליון ,
וכעבור מספר ימים מתרחבת לעבר חיישן התאורה .
פניתי לפרטנר בעקבות הבעיה ולפני שבדקו כבר החליטו שהוא נפל , או שכב זמן רב בשמש.
לידיעה למכשיר אין סימני פגיע ולא היה בשמש ומגע של מים.
שלחתי את המכשיר לתיקון על ידי מרכז השירות בפרטנר ולאחר יום קבלתי תשובה שזה קילוף של המסך הפנימי ואני אמור לשלם עבור החלפת מסך 400 שקלים.
לא יתכן שבעיה פנימית של המכשיר אינה מתוקנת על ידי פרטנר בעקבות אחריות שקיימת .
חברת פרטנר אינה לוקחת אחריות על תקלה פנימית של המכשיר ומנסה לגלגל את האחריות על חשבון הלקוח .
חבל שזהו שירות הקיים בארץ .
אבקש להחליף את המסך או הטלפון ללא עלות בעקבות מכשיר תקול .
בתודה
ארתור גרינברג
0545245056
כספי סוג הנזק :
החלפת מסך ללא עלות נוספת פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה - מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
לקוח טופל במחלקת פניות הציבור. תגובה:
בוצע תיקון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה