|
|
|
|
|
|
בועה בתוך המסך |
נושא התלונה: |
גרינברג ארתור |
שם/כינוי: |
יום רביעי 05 אוקטובר 2016 |
תאריך האירוע: |
אזור השפלה |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
לפני שלושה חודשים רכשתי מחברת פרטנר טלפון סוללרי מדגם נוט 5 .
לפני שבועיים שמתי לב שישנה בועה קטנה בתוך המסך בחלק העליון ,
וכעבור מספר ימים מתרחבת לעבר חיישן התאורה .
פניתי לפרטנר בעקבות הבעיה ולפני שבדקו כבר החליטו שהוא נפל , או שכב זמן רב בשמש.
לידיעה למכשיר אין סימני פגיע ולא היה בשמש ומגע של מים.
שלחתי את המכשיר לתיקון על ידי מרכז השירות בפרטנר ולאחר יום קבלתי תשובה שזה קילוף של המסך הפנימי ואני אמור לשלם עבור החלפת מסך 400 שקלים.
לא יתכן שבעיה פנימית של המכשיר אינה מתוקנת על ידי פרטנר בעקבות אחריות שקיימת .
חברת פרטנר אינה לוקחת אחריות על תקלה פנימית של המכשיר ומנסה לגלגל את האחריות על חשבון הלקוח .
חבל שזהו שירות הקיים בארץ .
אבקש להחליף את המסך או הטלפון ללא עלות בעקבות מכשיר תקול .
בתודה
ארתור גרינברג
0545245056
|
כספי |
סוג הנזק : |
החלפת מסך ללא עלות נוספת |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
יקטרינה פופובה - מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים |
שם ותפקיד: |
לקוח טופל במחלקת פניות הציבור. |
תגובה: |
בוצע תיקון |
פתרון: |
|
|
|