פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה להקפאה שלא בוצעה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ב26 בינואר 2016 לפנות בוקר צלצלתי לאורנג' עלמנת לבצע הקפאה.
ההקפאה לא בוצעה.וכתוצאה מכך חוייבתי ב471 שח במשך שלושה חודשים (157שח לחודש) בהם לא השתמשתי במכשיר כלל.
כמו כן כשבוע קודם לכן ביקשתי לשנות את כתובתי מגבעתיים לפתח תקווה.
השינוי לא בוצע כמו כן לא תועד.והמכתבים מאורנג לא הגיעו.
(הם גם לא הגיעו לגבעתיים)
מה גם בגלל שלא הגיעו כלל מכתבים מאורנג היה קושי לעלות על כך שאני עדיין מחוייבת חודש בחודשו על קו שאין כל שימוש בו.
ביקשתי לשוחח עם מנהל כבר פעמים ,פעם אחת חזרו אלי ולא הספקתי לענות ואחכ לא ניסו שוב.
זו פרצדורה מעיקה ומסורבלת לצלצל לאורנג לחכות 14 דק על הקו בשביל לשוחח עם נציג שירות.


כספי סוג הנזק :
החזר של 470 שח פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה - מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
אין דרך ליצור קשר עם הפונה, נמצאת בחו"ל
המנוי 0544606476 מוקפא
ואין תגובה במייל
תגובה:
יש להעביר פרטים ליצירת קשר פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה