פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר שביעות רצון והבטחת שווא נושא התלונה:
יעקבי ברק שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏דצמבר ‏2016 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
ביום חמישי ה1.12 התקשרתי לבצע עסקה לטובת אינטרנט ביתי.
ביקשתי משלי הנציגה כי העניין דחוף ואני צריך, עד יום ראשון שהאינטרנט יהיה פעיל.
היא מצידה אמרה שביום ראשון יגיע נציג בזק ורק ביום שני יגיע נציג מטעמם להשמיש את השקעים לטובת הפעלת האינטרנט הביתי.
הייתי מרוצה מהשירות ותכננתי את השבוע שלי בהתאם.
יום שני יצאתי מוקדם מהעבודה לטובת הנציג של פרטנר, הנציג לא הגיע וזאת לאחר שקיבלתי הודעת סמס עם שעות ההגעה.
חיכיתי וחיכיתי, אך כאמור אף אחד לא הגיע, יצרתי קשר עם פרטנר ועם הנציגה שלי, שאמרה שהיה טעות ובלבול, אני מצידי התעצבנתי ודרשתי כי הנציג יגיע היום וכי אני מחכה לו בבית. שלי אמרה שהדבר אינו אפשרי והעבירה אותי למנהל, שאמר שהוא מטפל ויחזור אליי בשעה הקרובה.
אותו מנהל לא חזר אליי ובו בזמן קיבלתי סמס כי יגיע טכנאי של פרטנר רק ביום רביעי. ושוב יצאתי מוקדם מהעבודה ונוכחתי לדעת ששוב לא הגיע נציג. התקשרתי עצבני ודרשתי לדבר עם המנהל, הנציג הישם ציין כי יש נוהל של 3 שעות המתנה לנציג, אמרתי לו שמנהל דיבר איתי ביום שני, לא חזר אליי ועברו 48 שעות ודרשתי שוב שוב שיעביר אותי למנהל, בתמורה הוא ניתק לי בפנים. התקשרתי שוב למוקד, ענתה לי נציגה שאיני יודע את שמה ושוב דרשתי לדבר עם המנהל ושוב היא אמרה שיש 3 שעות המתנה, אמרתי שזה לא מקובל עליי ושתעביר אותי למנהל, אותה נציגה אמרה לי שהיא תשאיר אותי על המתנה עד השעה 19:00 כי צריך לחכות 3 שעות לפני שמדברים עם מנהל, בסופו של יום אחרי חצי שעה של המתנה, דיבר איתי המנהל, הסברתי לו הכל, ורק יומיים אחרי ביום שישי בבוקר אכן האינטרנט הביתי שלי היה פעיל. התקשרתי לפרטנר לברר על נושא החיוב וגיליתי שחייבו אותי יומיים לפני הפעלת האינטרנט מיום רביעי, בעוד שכאמור לא הגיע נציג לביתי, וחיכיתי לו לשווא.
ביקשתי מהנציגה שתבטל את החיוב ותוודא כי החיוב יתחיל מהיום, יום שישי 9/12 שבו נכח הנציג של פרטנר בביתי והפעיל לי את האינטרנט ואכן כך קרה הדבר.
שעה לאחר מכן, התקשר אליי נציג של פרטנר ואמר כי המשלוח של הראוטר בדרך אליי, אמרתי לו כי הם חבורת של חולי נפש, כי אני כבר השתגעתי מהם וכי יש לי אינטרנט והכל עובד ושלא יתקשרו אליי שוב.
לאחר חצי שעה נוספת התקשרה אליי נציגה נוספת ושאלה " אני מבינה שאתה מעוניין לבטל את העסקה?" בשלב זה כבר התחלתי לצחוק והייתי כבר יותר רגוע, אמרתי לנציגה שפרטנר הם חבורת של חולי נפש ואיני מעוניין שיצרו איתי קשר יותר ושלא יציקו לי וכי האינטרנט פעיל וקיבלתי הכל.
פשוט חברה חסרת ארגון וסדר, אטומה ושאינה באה לקראת הלקוח.

כספי, עלבון, בזבוז זמן סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה - מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
פניה כפולה,

קיימת פניה מס' 113593
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה