פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הבטחת שווא ושירות קלוקל נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
נציג מכירות נתן לי מספר נייד אישי שלו, היה מאוד נחמד וסגר עמי עסקה של שני סימים וסים משני. הנ״ל תיאם שליחות, בשליחות הסים המשני לא הגיע, התקשרתי לנ״ (אפי אלגזי) וזה תיאם שליחות חדשה ליום חמישי בין 14 ל 17, לא קיבלתי מסרון שמאשר את הדברים והנל מאז לא ענה לשיחות שלי. חיכיתי ואכן לא הגיע השליח. התקשרתי לשירות להתלונן, נראה שלא התייחסו, לא פיצו ורק תיאמו שליחות חדשה להיום בין 14 ל 17, הנציג הגיע ב09 במקום שאני לא בבית. יצרתי קשר בצאט שם אמרו שלא יכולים לעזור לי, חזרה אלי נציגה טלפונית, לא היתה נחמדה וביקשה תשלום על שליחת הסים. הדבר חצוף ומקומם.
אתם לא עמדתם שוב ושוב בהתחייבות כלפיי. עד לשלב סגירת העסקה הכל טוב מאז אתם מתנערים מאחריות. הדבר כאמור מקומם.
זו עוגמת נפש, בזבוז זמן, נזק כספי וסיכון חיי אדם שאין לי סים בדיבורית ברכב.
סיכון חיים, בזבוז כסף וזמן סוג הנזק :
שליחת מיידית של סים משני ללא עלות נוספת. פיצוי כספי של חודשיים ללא עלות גם לסימים שלי וגם לאינטרנט. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה - מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
לקוח טופל בנושא הנדון אל מול מנהלת במחלקת פניות הציבור של חברתנו תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה