פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חבילה לחול נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה בתאריך 23/2/17 רכשתי חבילה לקראת נסיעה לאוקראינה שהובטח לי שיחות גלישה והודעות בפועל הגעתי לחול וחוץ משיחות לא היתאפשר לי לגלוש ולא הודעות וגם לצערי לא התאפשר לי ל wifi במלון ובשום מקום שהייתי לאחר שביליתי זמן ניכר עם השירות הטכני שעברו איתי על כל ההגדרות והבינו שהכל בסדר אצלי במכשיר טענו כי הבעיה היא עם המפעיל האוקראיני בעוד שלכל האורחים מסביב לא היתה בעיה לשמחתי החבילה הסתיימה בניצול מלא של שיחות שהרי לא היתה ברירה רק להתקשר וברגע שהסתיימה יכולתי להתחבר לכל wifi בכל מקום שהייתי ללא כל בעיה לאחר כל עוגמת הנפש החלטתי שמכיוון שלא קבלתי את מה שהובטח אם כן לא שייך לשלם על החבילה לאחר שיחה עם נציגה שהתעקשה שניצחתי את ה״חבילה״ העבירה אותי ל״ מנהלת ״ ואף זו חזרה על אותו התקליט .....
פיצוי מלא החזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
הילה אטיה - מנהלת קשרי לקוחות שם ותפקיד:
התלונה טופלה תגובה:
התלונה טופלה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה