פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חסימת גלישה סלולרית ללא שום סיבה נושא התלונה:
‏יום שישי ‏14 ‏אפריל ‏2017 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
שרות לקוחות/תמיכה טכנית סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני מנוי של אינטרנט LTE של פרטנר, היום בבוקר נחסם השירות.
לאחר כ40 דקות מול שירות לקוחות/תמיכה טכניות נאמר לי שחרגתי מגודל העלאה בחבילה. ביקשתי מנציגי התמיכה לתת לי את כמות הנתונים שנצרכה איך הם לא ידעו לספר לי, התשובה הייתה רק לאחר סגירת חשבונית ( אני כרגע רק שבועיים בחודש של החשבונית) הם יוכלו להגיד לי כמה באמת צרכתי, כלומר אין להם מה לעשות עד סוף החודש כי המערכת מראה 100 אחוז ניצול חבילה. חייב לציין שאותו מקרה קרה לפני חודשיים ושם נמצאה בעיה במערכת של חברת פרטנר, במקרה הזה הם אמר שהכל תקין.
אני לקוח של התוכנית כ7 חודשים ללא שום חריגה וללא שינוי דפוסי צריכה באינטרנט.
כספי סוג הנזק :
פתיחה מיידית של החסימה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה- מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
בוצע חזרה, ניתן מענה תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה