פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה מוגזמת נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 4.6.2017, טסתי עם אמי לפולין לטקס גילוי מצבה עבור בני משפחתה שניספו בשואה. מכיוון ששתינו ידענו שאין בכוונתנו לעשות שימוש בטלפון למטרות שיחות יוצאות או נכנסות, נמנענו מלרכוש חבילת שיחות.

בתאריך ה-7.6.2017, קיבלתי הודעה מחברת התעופה וחברת ההזמנות שהטיסה שלנו ארצה בוטלה ועלינו ליצור קשר באופן מיידי. בלחץ ההודעה יצרתי קשר עם חברת התעופה בנסיון למצוא פיתרון מהיר למצבנו. לצערי, השיחה התארכה וביקשתי שיחזרו אלי עם תשובה. גם השיחה החוזרת ארכה זמן רב ובמהלכה נתבקשתי בעיקר להמתין על הקו.

לאחר שנפתרה הבעייה מול חברת התעופה, ועם חזרתנו לארץ, הופתעתי לגלות כי עבור שתי השיחות הללו, חייבה אותי חברת פרטנר בסכום של 4477.70 ש”ח. פניתי למוקד השירות של החברה, הסברתי את המצב והובטח לי שאחראי יחזור אלי.
לאחר כמה ימים, פניתי שוב למוקד השירות ושוב הובטח לי שהאחראי יחזור אלי. שוב חלפו מספר ימים, יצרתי קשר שוב עם מוקד השירות, השארתי שוב הודעה, והפעם חזר אלי אחראי בשם אלכס שטען שניסה להשיג אותי מספר פעמים ללא הצלחה, טענה תמוהה בהתחשב בעובדה שהטלפון זמין 24 שעות ביממה וצמוד אלי. הסברתי גם לו את המצב וציינתי שאינני מצפה לזיכוי מלא, אך נראה לי שהסכום, בהתחשב בנסיבות, מוגזם. אלכס שאל אותי מה יראה לי כפשרה הוגנת והשבתי לו שתשלום רטרואקטיבי עבור חבילת שיחות וקנס כלשהו, הם פשרה הוגנת לפי דעתי. אלכס הבטיח לבדוק מה הוא יכול לעשות ולחזור אלי.

שוב חלפו מספר ימים ללא תשובה ושוב יצרתי קשר עם מוקד השירות. כשלוש פעמים התקשרתי, ביקשתי שיחזרו אלי וכשראיתי ששוב אני לא מצליחה לקבל תשובה, ניגשתי למרכז שירות במרכז G שבכפ”ס.
לאחר המתנה במרכז השירות, הנציגה של החברה התנצלה והודיעה לי שלא תוכל לטפל בי משום ש”לא מטפלים בנושאי שיחות חו”ל במרכז”. היא שאלה במה מדובר ואמרה ש”אין סיכוי שיגבו ממני סכום כזה”. היא שלחה מייל פנימי לאלכס וביקשה שיחזור אלי. הובטח לי שיחזרו אלי בתוך חצי שעה וחזרו אלי אחרי שעה וחצי כשלא יכולתי לדבר. לבסוף, יצרה איתי קשר מי שהציגה עצמה כאושרת, המנהלת של אלכס.
מיד עם תחילת השיחה הודיעה לי שהיא יכולה לבוא לקראתי ולזכות אותי בסכום של 100 ש”ח.

אינני יכולה לתאר את העלבון והתסכול שבקבלת תשובה זו. ניסיתי לשווא להסביר לאושרת את הסיטואציה אך היא הודיעה לי חד משמעית שבגלל שבחרתי לא לרכוש חבילת שיחות ובגלל שהשיחות היו ארוכות, אין לי ברירה אלא לשלם את הסכום כולו. טענתה היתה שזהו הסכום שחברת פרטנר משלמת לחברת התקשורת הפולנית ולכן אינני זכאית לזיכוי, שבד”כ נהוג לזכות בסכום של 50 ש”ח, אך במקרה שלי “יבואו לקראתי”.
אושרת הפנתה אותי לאתר פרטנר, שם אוכל להגיש תלונה לנציב התלונות. ניסיונות שגם הם עלו בתוהו בתחשב ב”תקלת מערכת” חוזרת בכל פעם שניסיתי לשלוח את טופס התלונה.

חשוב לי להדגיש כי כל הנציגים שקדמו לאושרת היו אדיבים וקשובים, ציפיתי לפיתרון מהיר וצודק ומעולם לא טענתי שאינני מוכנה לשלם בכלל, אבל נראה לי שבהתחשב בנסיבות והעובדה שאלו הן השיחות היחידות שביצעתי במהלך שהותי בפולין, הסכום אותו דורשת ממני חברת פרטנר מנופח וחסר פרופורציות. עשיתי טעות שאינני מתכוונת לחזור עליה, אבל העונש שהטילה עלי פרטנר כבד ומוגזם.
כספי סוג הנזק :
זיכוי חלקי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה- מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
הצרכנית קיבלה התייחסות בנושא במוקד ומחלקת פניות הציבור בתאריך 10072017 תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה