פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול חסימה מהפניות לפניות הציבור נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏אפריל ‏2017 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אני כימעט חודש שלם מחכה לטיפל של הפניות הציבור והחלטתם באופן לא מוצדק להפעיל נגדי חסימה של הפניות הציבור יש דברים שהמוקד הרגיל לא יכול לעזור לי ואמאו לי רק לפניות הציבור ליפנות עעם זה תלונה נגד עובד של החברה או של המוקד או נגד המנהל המוקד השונים אני הגשתי שם תלונה על שתי מנהל מוקד על שושנה המנהלת של הצאט שבאתר ואמיר כבתי לכם את כול מה שקרה יש לי גם איימל אוטומטי שקיבלתי והיה רשום שתוך 14 יום זה יטופל אך לא טופל כלל ולא שלחו לי איימל עים תשובה או שטיפלו בהם המנהל של הפניות הציבור החליט ככה סתם להפעיל נגדי חסימה של קבלת שירות בפניות הציבור של החברה ככה סתם בלי לישמוע את הצעד שלי עדין לא חזרתם עליי למה אני צריך להישתמש בחברה אחרת שתיפנה עליכם בימקומי כמו אתר התלונה שמחיבים אתכם תוך 14 יום לענות לתלונה שלי במוקד הפלאפוני נאמר לי שאינם יכולים לעזור לי ביגלל שזה תלונה נגד מנהל המוקד אמרו לי ליפנות לפניות הציבור להמשיך התלונה ככה נאמר לי באמיר אף אחש לא טיפל גם בשושנה אף אחד לא טיפל איימה עליי שתשבית לי את המכשירים שקניתי בחברה שלכם למה להגיד סתם שכן טופל על ידי המוקד הפלפוני זה כלל לא נכון עדין לא טופל אני ביגלל אמיר הפסדתי את הטבה של 2 גיגה שקיבלתי לכול החיים אני דורש פיצוי על איומים שהוא איים עליי ושיטפלו בו לעומק כולל על זה שהוא פרץ לי לפייסבוק האישי שלי כדי ליבדוק עים אני כבתי משהו על חברת פרטנר אמר שאני נוכל שאני רמאי ויעשה הכול כדי לקבל החזר כספי ככה אמר לי הוא הוציא נגדי חסימה של קבלת שירות לקוחות של הכולל כולל לתקן את המכשירים במסגרת הביטוח שיש לי רק אחרי שהמשרד התיקשורת שוב ניכנס לתלונה פתאום נתתם לי שירות רגיל למרות שאמיר אמר אחרת ואיים עליי בפלאפון שישבית לי את הקוים לתמיד ואמר שהוא יעשה מה שבא לו דוד שלי שוטר עים אמיר היה עושה לו דבר כזה או מאיים עלו או פרץ לו לפייסבוק ישר היה בודק איך קורים לאמרי הזה והיה עוצר אותו ישר ניראה לכם הגיוני שהוא פרץ לי לפייסבוק האישי שלי בישביל ליבדוק עים אני כבתי עליכם משהו אצל סיון כהן בדף של הכולל כולל ששאלתי אותו איך הוא יודע הוא לא אמר לי כלל תאמינו לי שעים לא הייתם דוחפים לי חיובים מוזרים בחשבונית אז לא הייתי פונה הרבה למוקד השירות שלכם בפלאפון אתם גם מחויבים על פי הסכם התיקשורת שחתמתם טותי רשום שעליי להסביר עים יצא שאני התקשרתי מלא פעמים להסביר למה התקשרתי מלא פעמים אך לא לקחתם הסבר וישר איימם עליי המנהל שלכם ואתם עוד שיקרתם למשרד התיקשורת שאני עזבתי אתכם כי רציתי זה כלל לא נכון קיבלתי בתאריך 26.04.17 איומים מהמנהל המוקד אמיר שאמר שיש לי עד תאריך 27.04.17 שבשעה 8 בדיוק לעזוב את החברה כי עים לא אז בשעה 8 בדיוק הוא משבית לי את כול הקוים שיש לי אצלכם ככה אמר לי אתם תילכו למשרד התיקשורת ותיקחו אחריות על מה שקרה ותגידו שכן יקיר קיבל איומים מהמנהל של המוקד אמיר תיקחו את עונש ואת אחריות אני עדין מחכה שהפניות הציבור שלכם יחזור עליי אך לא חזרו כלל לא לאיימל ולא לפלאפון כלל שלחתי מלא מיכתבים אך לא עונים כלל ובחרתם ליברוח לי מבקש כבר שהפניות הציבור יחזרו עליי או באיימל או בפלאפון מחכה מחכה אף אחש לא חוזר עליי מקווה שהמיקרה שקרה לא יחזור עלצמו ותדעו שאני לא חופר סתם מספיק להגיד את זה ותיקחו הסברים כפי שרשום בחוזה שלכם שראיתי באתר שלכם רשום שהלקוח חיוב להסביר מדע הוא התקשר מלא פעמים ביום ועים הוא לא מסביר אז מתבצע נגדו חסימה או שהחברה משביתה לו את הקוים שלו זה מה שרשום לי תמיד יש הסברים בבקשה רב תקשיבו טוב טוב לכול הסברים שלי ושיחזרו עליי כבר מהפניות הציבור אני מחכה ומחכה אך אין תשובה כלל המוקד הרגיל אמר שהוא לא יכול לעזור בעין שמה שקרה עים המנהל המוקד ככה נאמר לי מקווה שתחסרו עליי שלחתי לכם הכול כולל הסברים תיקחו אחריות על מה שקרה ותפצו אותי גם על הרשלנות שלכם אוקיי מחכה לתשובה שלכם כהה יותר מחודש אני מחכה אוקיי בבקשה רב תחזרו עליי באיימל או בפלאפון ותסבירו את נכול ואני מבטיח שעים טטפלו בהכול אני לא פונה עליכם לפניות הציבור בשום דרך אחרת כמו אתר התלונה נמשל אוקיי בבקשה רב להבין אותי ותפצו אותי תודה מראש
עוגמת נפש סוג הנזק :
לטפל במנהל המוקד שלכם ולפצות אותי גם על כול איומים שלכם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה- מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
קיימת פניה של הצרכן בנושא מתאריך 29062017, מס' 114155 תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה