פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מיתברר שאתם לא רוצים כלל להחליף לי את החבילה באופן אוטומטי כפי שסגרו איתי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏יולי ‏2017 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 25.07.17 היתקשרו עליי מהפניות הציבור שלכם לגבי המיקרה החריג שקרה בתאריך 26.04.17 אז נאמר לי עוד משהו שגם לא אפשרי לחדש את 5 גיגה לתקופה נוספת אך יש חבילה ללא הגבלה עים 15 גיגה שכולל שיחות ואסמסים ללא הגבלה באותו מחיר איך המוקד הפלאפון שלכם שיקר לי אני בבוקר התקשרתי בתאירך 26.07.17 כדי ליבדוק עים יש פנייה של הפניות הציבור כדי שיוחלוף החבילה באופן אוטומטי בתאריך 13.08.17 אך מיתברר ששיקרתם לי עכשון אני צריך להיתקשר מלא פעמים כדי לקבל את מה שהובטח לי שזה אמרתי גם לפניות הציבור שלכם שאין לי הרבה כסף לשלם כי עים אני ישנה עכשון אני ישלם כפול לא שווה כלל מה שלי אמרו זה שתבקש שמתי שניסגרה החשבונית אז שינו את החבילה בלי שאני יאלץ לשלם על החבילה הקודמת שהיה לי אתם שקרנים וחראות גם המוקד אסמסים לא עןנה לי מה אתם מפעילים נגדי חסימה בהכול עכשון אני לא מבין אמרתם שרק בפייסבוק אני חסום בלבד נכון אז תעמדו במילה שאמרתם לי אני עכשון התקשר עד שאני יקבל את מה שהובטח לי בתאריך 25.07.17
כספי סוג הנזק :
טיפול במידי ובדיקה של המיקרה של התאריך 26.07.17 פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה - מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
סוכם על מעבר בין תכניות בתאריך 13082017
פניה מתועדת 612936367
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה