|
|
|
|
|
|
אני שוחחתי עים מנהל בשם יאיר ונאמר לי שלא אפשרי לשנות את התוכנית בדיוק בתאריך 13.08.17 |
נושא התלונה: |
יום חמישי 27 יולי 2017 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
אני ב27.07.17 דיברתי עים מנהל לאחר שעשיתם לי בעיות במוקד ונאמר לי מחיר אחר לגמרי מימה שהפניות הציבור אמרתם לי לאחר שאמרתי שזה אתם אמרתם לי וסיכמתם איתי מחיר ואמרתם לי מחיר אחר לגמרי אחרי זה ישר אמרו שנכון לאחר שהתקשרתי 5 פעמים באוחו יום אחרי זה מנהל בשם יאיר אמר שהוא מבצע את המעבר עכשון ומה שסוכם לגבי המחיר עים הפניות הציבור זה המחיר אבל עד עכשון השינוי לא בוצע כלל ונאמר לי מהמנהל יאיר שלא ניתן בדיוק בתאריך 13.08.17 לשנות ורק עכשון אני יכול לשנות ככה נאמר לי למה אתם נגדי לא ניתן לשנות את התוכנית בדיוק ב13.08.17 ככה נאמר לי ממנהל המוקד שלכם מה קורה עים זה ונאמר לח שלא ניתן לשנות באופן אוטומטי את התוכנית כלל למרות שאני הסברתי לכם למה אני לא פונה יותר וכמה שפחות כי אתם אומרים לי שאני מטריד ופדופיל אז נאמר לי שהשינוי יבוצע באופן אוטומטי ושהמחיר של החבילה לאחר שנה זה 49.90 בלבד ושלשנה הרישונה זה 39.90 ואחרי שנה המחיר קופץ ב10 שקלים ושאני לא ישלם על דמי המעבר כסף כלל עכשון פתאום נאמר לי וגם יאיר אמר לי שלא ניתן לשנות את התוכנית ב13.08.17 כלל ושרק עכשון אני יכול לשנות בלבד על תשגעו אותי בבקשה רב תיבדקו בבקשה מה קורה איתי עכשוןןן
|
עלבון |
סוג הנזק : |
טיפום במידי ובירור |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
יקטרינה פופובה - מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים |
שם ותפקיד: |
כבר קימת פניה בטיפול מס' 114310 |
תגובה: |
. |
פתרון: |
|
|
|