פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
נאמר לי על ידי שושנה ואורן שאני כלל לא יקבל שירות לקוחות כלל והופעל נגדי חסימה של קבםת שירות לקוחות של הכול נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏אפריל ‏2017 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
שוב אני פונה כי שחכתי להוסיף עוד משהו אז בתאריך 26.04.17 שרציתי לישלוח את המכשיר לתיקון את הגלקסי אס 7 אדג נאמר לי שאני כלל לא יכול לקבל שירות לקוחות כי שושנה המנהלת של המוקד של הצאט שלכפ אמרה להם ואורן אמר גם אז אמרו לי או שתיצא מהמרכז השירות לבד או שנזמין לך משטרה אז הלכתי מחוסר בררה כי לא רציתי להיסתבך כלל אז נאלצתי אחרי כמה חודשים לימכור את הגלקסי 7 אדג את שני המכשירים כי היה בעיה חמורה בסוללות הסוללה הייתה ניגמרת מהר מידי אך לא טופל כלל התלונה גם ששאלתי את שושנה למה היא לא רוצה לתת לי שירות היא אמרה שהפניות הציבור החליט ככה וזה הוראה מגבוה ואמרה מהכול אני חסום אחרי ששוב פניתי למשרד התיקשורת ניזכרתם פתאום להסיר נגיד את החסימות של כול קבלת שירות הלקוחות אך לא היה לי זמן פנוי לקחת את המכשירים למעבדה כלל ואז נאלצתי לימכור את המכשירים ביגלל המנהל המוקד שלכם שושנה ואורן אורן הזה איים עליי בתאריך 26.04.17 שעליי לעזוב עד תאריך 27.04.17 בשעה 8 בדיוק עים אני לא יעזוב בדיוק מחר ובשעה הזאות הוא משבית לי את הקוים לתמיד ולא היה לי אפשרות להחזיר אותם עליי ואמר שהוא גם גילה לא הסביר שפירסמתי בפייסבוק בהכול כולל של סיון כהן את מה שקרה ושדחפתם לי חיוב מופרז כי בחודש 4 היה צריך לצאת לי 700 ומשהו חיוב ולא 1000 ומשהו שקל ואז ששאלתי אותו איך הוא יודע שאני פירסמתי עליכם לא הסכים כלל לתת לי מידע ואז מיתברר שהוא פרץ לפייסבוק האישי שלי וגילה זואת אני לא מבין איך אתם מרשים לדבר כזה ליקרות ומיסתבר שהשיחה שהוא איים עליי בתאריך 26.04.17 כלל לא קיים ככה נאמר לי הוא מחק בכונה את השיחה כי באותו יום הוא גם קילל אותי וגם השפיל אותי אפילו פיצוי לא קיבלתי מיכם כלל ואתם שיקרתם למשרד התיקשורת ואמרתם לאם שאני עזבתי כי רציתי לעזוב אפילו למוקד של השימור הלקוחות הסברתי באותו יום ב26.04.17 שאני עברתי חברה אחרת כי קיבלתי איומים בבוקר בשעה 9 בדיוק אין טעם שתחפשו את הקלטה של השיחה באותו יום כי הוא מחק אותו הסיכוי שתימצאו זה סיכוי קטן אפילו המנהל המוקד חיפשו ולא מצאו רק של 24.04.17 מצאו אך של 26.04.17 כלל לא מצאו ואתם תיראו בתעוד שיחות בצאט שבאתר עים שושנה ששושנה אמרה שאני חסום מהכול וזה נכון שרציתי לתקן את המכשירים כלל לא הסכימו כלל מה זה הדבר הזה אהה תגידו לי אתם מה זה עכשון אתם כום הזמן שואלים למה אני פונה עליכם נאמר לי במוקד השירות הפלאפוני ליפנות עליכם תיקחו אחריות כבר מה זה אני גם משלם על הביטוח של המכשיר אך שרציתי לממש את הביטוח נאמר לי שהופעל נגיד חסיצה של הכול הדבר היחיד שקיבלתי שירות זה להחזיר את הרואטר שלכם כי אני כבר לא הייתי לקוח שלכם זה הדבר היחיד שקיבלתי שירות וזהוו מקווה שהדבר הזה שקרה לא יחזור על עצמו ואני עדין מחכה לפיצוי הוגן ותימסרו למשרד התיקשורת שאני כן קיבלתי איומים ושטיפלתם בזה מספיק להוציא אולי שקרן מספיק בבקשה רב תענו לכול התלונות שהגשתי עליכם בבקשה רב ברגע שבאמת שהכול יטופל אני לא השלח לכם יותר תלונות ורק מתי שיש מיקרה חירום כמו עכשון אז אני השלח טטפלו בבקשה במיקרה הזה כמו שצריך למה הנציגים שלכם במוקד הפלאפוני מיתנהגים כמו עברינים פורצים לפייסבוק מאיים אומרים לי פדופיל מה זה הדבר הזה גם עכשןן אמרו לי מה זה הדבר הזה מה זה ולמה שאני ישלם כעל דמי מעבר עים סוכם איתי שאני לא ישלם כלל ולמה שאני ישלם עים שאלתי מלא לקוחות שכלם ואף אחד לא משלם דמי מעבר הדמי המעבר שלכם לקו1 זה כימעט 30 שקל מוגזם מה זה הדבר הזה אני רוצה פיצוי עח מה שקרה אותי לא מעניון עכשון גם ביגםל שםא תיקנו את הגלקסי 7 אדג נאלצתי לימכור את שניהם וליקנות מכשיר אחד אצלכם ואחד בסלקום שזה את הגלקסי 8 פלוס עכשון הסוללה יותר שעות מחזיקה עד שהסכמתם לימכור לי את הגלקסי נאלצתי לחפור עד שהוסכם שכן אני יודע שיש לי היתחיובת על התשלום של הגלקסי 7 אדג ואני גם ישלם אני בחיים לא עובר על החוק שתדעו מבקש בבקשה רב ליבדוק את הכול ושזה לא היקרה החסימה של הכול כמו שעשיתם לי בתאריך שאמרתי מתי הופעל נגדי הייתי בלי שירול מלא זמן אוקיי בבקשה רב לטפל בהכול כמו שצריך וליבדוק לעומק את המיקרה הזה ולעניש את מי שצריך גם
כספי סוג הנזק :
טיפול במידי פיצוי וליבדוק לעומק את הכול ולחפש את השיחה של התאריך שאמרתי לכם גם פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטרינה פופובה- מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
כבר קיימת פניה פתוחה מס' 114310 תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה