פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המיקרה שקרה בתאריך 26.04.17 זה מיקרה מאוד מאוד רציני שקרה נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏26 ‏אפריל ‏2017 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
רחוב עמל 8, פארק תעשיות אפק, ת"ד 435, ראש העין 48103 כתובת:
תיאור הבעיה:
אתם חושבים שזה מצחיק מה שעשיתם לי לגבי המיקרה שקרה ועוד שיקרתם למשרד התיקשורת שאני זה שעזבתי כי רציתי אפילו המחלקת השימור הלקוחות שלכם יודע זואת שאני קיבלתי איומים ואמרו שזה לא חוקי מה שאמרו לך כמו שהחברה לא מקבלת נכים לחברת פרטנר עים זה כלקוחות כלל ואיומים ביגלל כול מיני אי ניעימות והיהו צריכים לקחת מימך הסברים ליפני שמפעילים נגדך חסימה של קוים או חסימה של קבלת שירות לקוחות אפילו פיצוי לא קיבלתי אני ניסיתי בתאריך 26.04.17 לתקן את הסוללה ולא רצו כלל ואמרו שהופעל נגדי חסימה של קבלת שירות לקוחות כלל אני אז הלכתי ורק שרציתי לקבל שירות שאלו איך קורים לי עניתי ואז אמרו שאנחנו לא יכולים לתת לך שירות ביגללכם נאלצתי לימכור את שני הגלקסי אס 7 אדג היה בשניהם בעיה באחד סוללה ובשני משהו ברכיב אלקטורני אמרו לי ששונה ואורן אמרו להם לא לתת לי שירות כלל אני משלם כול חודש כסף על הביטוח אתם אמורים על פי חוק לתקן לי את המכשיר לא משנה מה קורה ורק עים אני לא משלם את מה שאני חיוב אז להפעיל נגדי חסימה של אפשרות לתקן אך הפעלתם בכול מיקרה בחודש 4 ב26 לא קיבלתי כלל שירות חוץ מלהחזיר רוטאר בלבד קיבלתי אישור פלאפוני בלבד אני דורש פיצוי גם שאחרי שחזרתי הרבה לקוחות מיתלוניים על זה שהמעבר בין תוכניות הוא יקר ואז קיבלו פתור מלשלם דמי מעבר אני רוצה גם את זה זה ממש לא הוגן שאם כן מקבלים ואני לא אני דורש פיצוי כול שהוא אותי לא מעניון גם על זה שאורן פרץ י לפייסבוק כדי לחקור עים אני כותב משהו רע על חברת פרטנר וחיטט לי בדברים אישים שלי וגם בשושנה לטפל על איומים שלה אני מלא פעמים הגשתי נגדה תלונה על כול מיני הבטחות שהיא מבטיחה וחסימות שהיא מפעילה נגדי כולל איומים שהאי תשבית לי את המכשירים שקניתי בחברת פרטנר עים אני הפנה שוב לצאט שבאתר שלכם לא מספיק שחססמתם אותי מאפשרות לקבל שירות לקוחות בפייסבוק עכשון אתם גם חסמתם אותי בצאט שבאתר למרות שאמרתם לי ולמועצה לצרכנות שרק ב3 ערוצי לקוחות אני יקבבל שירות אין בעיה אני קיבלתי זואת אך אתם ממשיכים ללא סיבה לאט לאט לחסום אותי מכול הערוצי הלקוחות אחרים שלכם אתם גם מבטיחים כול מיני הבטחות רק אחרי שאני חופר אתם ניזכרים להחזיר לי את הכסף כמו דוגמה אני אתן מתי שהיתקשרו עליי כדי להציע לי חבילות סלולר זולה אצלכם אמרו לי עים אתה עובר עלינו תקבל 5 גיגה לכול החיים ועל הקו השני ללא עלות למשך חודש אך את שני הדברים אלה לא קיבלתי קיבלתי רק את הכסף שגבו מימני על הקו השני אבל את 5 גיגה אמרו לי כול שנה בחודש 11 ליפנות כדי לחדש את הטבה פיצויי אני דורש כמו כול הלקוחות לא משלמים דמי מעבר גם אני רוצה לא לשלם אתם הבטחתם לי שאני כלל לא יחוב על דמי מעבר לתוכנית החדשה כמו שסיכמתם איתי ולא מוכנים לזכות אותי אחרי זה אתם באים עליי בטענות למה אני חופר אתם מבטיחים סתם דברים אחרי זה לא מקיימים כלל את הבטחה שלכם בעיה שלכם שהדמי המעבר זה 25.90 בעיה שלכם זה כימעט 60 שקל לשני הקוים אתם רוצים עוד להשיג כסף לי גם הובטח שאני כלל לא ישלם על דמי מעבר כלל אני כמובן אחרי שראיתי שהדמי המעבר יקרים ממש אני לא יעזוב כלל את התוכנית כי לשלם דמי מעבר בשיביל שני קוים זה יקר מאוד מה אתם רוצים שאני התקשר כול הזמן עד שהובטח לי שאני לא ישלם כלל דמי מעבר בין תוכניות לתת חיוב אתם יודעים אך לתת זיכויי אתם ניזכרים רק אחרי חודש או רק מתי שהלקוח פונה בלבד אתם אמרתי לכם שיש בעיה במערכות שלכם אז אמרו לי שהבדקו את זה אך אתם מצפצפים עלייי מה זה הגועל הנפש הזה שאתם עושים לי גם אחרי שאיימתם עליי התקשרתם עליי כאילו לא קרה כלום ושואלים כמו מפגרים למה עזביתי למרות שבבוקר קיבלתי איומים לעזוב עד תאריך 27.04.17 בשעה 8 בדיקו עים לא אני משבית לך את הקוים לתמיד ככה אורן אמר לי אתם שיגעתם אותי אמרתם בהתחלה אמיר אחרי זה אורן תיבדקו כמו שצריך איך דבר כזה קרה ותפצו אותי על הרשלנות שלכם ועל זה שלא הסכימו לתקן לי את המכשירים במסגרת הביטוח שעשיתי עליהם ואני משלם מכיסי אני לא רציתי בלגן עים המרכז השירות שלכם בביג בבאר שבע א הלכתי ונאלצתי לימכור אותם אז שוב אחרי שחזרתי עלכים חפרתי לכם כדי שתימכרו לי את הגלקסי אס 8 פלוס ומכרתם לי אותו בסוף רק חבל כדי לקבל משהו אני צריך לחפור או שתעשו בדיקה איך דבר כזה קרה אתם אמרוים לקחת מימני הסברים ליפני שאתם מפעילים נגדי חסימה או השבתה של קוים מבקש רב לעדכן אותי כדי שאני לא יאלץ שוב ליפנות לפניות הציבור שלכם דרך אתר תלונה אני מבקש שתסירו נגיד את החסימה שעשית נגיד בפניות הציבור דרך אתר כי כול פעם שאני רוצה להגיש תלונה אני נאלץ ליפנות דרך אתר תלונה כדי שיחיבו אתכם לתת לי תשובה תוך 14 יום ממש בושה מה שאתם עושים לי תסירו את החסימות שאתם יכולים בבקשה רב אני מיתחיבו רק מתי שצריך ועים קורה משהו שלא טופל כלל אז ליפנות לפניות הציבור אתם תידאגו לזה שכול פנייה שלי למוקד הפלאפוני הכול יטופל ושלא יגדיו לי תיפנה לפניות הציבור שלנו כי אם אמרו לי ליפניות עליכם מבקש טיפול במידי ובדיקה של מה שקרה בבקשה רבבב
כספי סוג הנזק :
טיפול במידי ובדיקה מעמיקה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
יקטירינה פופובה - מנהלת קשרי לקוחות גופים ציבוריים שם ותפקיד:
תלונות חוזרות לעצמן
ניתנה התייחסות בהמשך לפניות מרובות וחוזרות אל ערוצים שונים בחרה.
תגובה:
. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה