פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד הסכם נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
היתי לקוח עיסקי של סלקום נציג בכיר של מחלקת שימור לקוחות הגיע לביתי פיתה אותי לעבור לאורנז ואכן כך בוצע עם קבלת הח"ן הראשון נשלח אלי נציג חדש לברר הבעיה ואז אמר לי כי קודמו חרג מסמכותו שחתם על ההסכם והם מאז מושכים אותי ללא תשובה ואין בכונתם לכבד את אשר נחתם על ידי נציג שלהם

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר פוגל על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה