פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
כהן ליאור שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
יש לי מכשיר מדגם 3100 ששיך לחברה בה אני עובד.
במהלך החודש האחרון הוחלף המכשיר שלי 4 פעמים.
כל פעם שהכנסתי את המכשיר לתיקון הובטח לי שהבעיה לא תחזור שוב,אולם התקלות חוזרות על עצמם!!!
ביום שישי האחרון הגעתי למרכז השירות על מנת לסדר את הרטט במכשיר,ואחרי 10 דקות שיצאתי ממוקד השירות המכשיר שבק חיים.
אחרי שהוחלף המכשיר למכשיר חדש מהאריזה לטענת אורנג,עברו מספר שעות ושוב המכשיר שבק חיים.
האם זאת האיכות שאורנג מספקת ללקוחותיה???
האם זה הגיוני שאני צריך לבזבז עוד פעם זמן וללכת למרכז השירות שלהם?
ומי מפצה אותי על אובדן הלקוחות שלי?הרי זה פלאפון חברה ואני איש מכירות.
אגב המכשיר נשלח לתיקון באותו סניף שממוקם בראשון לציון.אולי מקור הבעיה הוא שם.
עוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר כהן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה