פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הנדון:חברת פרטנר תקשורת וחשבונית חודש יוני 2006 נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏20 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום ל אתר תלונה /www.tluna.co.il ולציבור הגולשים
אני לוקח של חברת ארונג' /פרטנר תקשורת מספר לקוח *********
החל מחודש מרץ 2006 ,
נדהמתי לרואת את החיוב החודשי של חודש יוני 2006 על סך של 1200 ₪ שנשלח לחשבון הבנק שלי
ברצוני לציין כי לא נשלחה חשבונית אסמכתא אליי לא דרך הדואר ולא דרך הדואר האלקטרוני שלי,
יצרתי קשר עם מוקד השירות של חברתכם מספר רב של פעמיים החל מ ה 10/7/06 לגביי החשבונית של חודש יוני 2006 כאמור שנסגרת בתאריך ה 7/7/06
דבר זה לא נראה לי שחברה כלכלית וגדולה כמו אורנג' תגבה ממני סכום זה ללא קבלה אסמכתא חוקית.
בעניין החשבונית שנסגרה על סך 1200 ₪ מאוד מוזר לי העניין אני לקוח שצורך כ600-700 ₪ בחודש תשלום זה הוא פי 2 דבר שנראה לי לא תקין כמו כן הובא לידעתי כי מערכת הבליניג של חברת אורנג' לא מתמכרת את אורנג' די ORANGE DAY]] אולי בגלל זה העליות הגבוהות שלי ?? כמו כן דיברתי עם מוקד השירות של חברת ארונג' מספר פעמיים [עם :אורטל אורטל הדר סיוון,שירן,עדי] אך לא קיבלתי תשובה רק תושבה מתחמקת לקונית של דיברת תשלם וניסיתי שוב ושוב לדבר אך נפלתי על אוזניים ערלות ואטומות והמשפט דיברת תשלם האם כך חברה גדולה כמו אורנג' מתנהגת עם לקוחות.?
אני מבקש מחברת אורנג' לבדוק את העניין במהרה ולא לגבות ממני את הסכום הנ"ל עד לבדיקה מקיפה של העניין
מיותר לציין את עוגמת הנפש הטרטור ההוצאות והזמן שבעקבת הטעות של חברת אורנג' והחיוב החלומי שלה על סך 1280 ש"ח
אשמח לקבל מאתר תלונה עזרה בענייני במהרה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
בדיקת החשבון איך הגיע לסכום כזה וזיכוי בגין עוגמת פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר הופמן על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה