פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי עבור מכשיר נייד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
נציג המכירות הבטיח לי את המכשיר תמורת 53 ש"ח לחודש + זיכויים שונים. בפועל מורידים לי 83 ש"ח כבר מ 2.06. מספר רב של פעמים דיברתי עם אורנג' בטלפון וגם שלחתי הודעות באינטרנט אך הם אפילו לא חוזרים אלי. בטלפון אף הודו שאני צודק אך כלום לא קרה בהמשך.
עוגמת נפש משירות גרוע סוג הנזק :
החזר כספי של 30 ש"ח לחודש פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מורן פלשנר, מנהלת קשרי שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר ברקוביץ על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה