|
|
|
|
|
|
חיוב שגוי עבור מכשיר נייד |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
נציג המכירות הבטיח לי את המכשיר תמורת 53 ש"ח לחודש + זיכויים שונים. בפועל מורידים לי 83 ש"ח כבר מ 2.06. מספר רב של פעמים דיברתי עם אורנג' בטלפון וגם שלחתי הודעות באינטרנט אך הם אפילו לא חוזרים אלי. בטלפון אף הודו שאני צודק אך כלום לא קרה בהמשך.
|
עוגמת נפש משירות גרוע |
סוג הנזק : |
החזר כספי של 30 ש"ח לחודש |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
מורן פלשנר, מנהלת קשרי |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר ברקוביץ על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. |
תגובה: |
ראה תגובה |
פתרון: |
|
|
|